- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Enligt ök
En vårrensning i garderoben renderar i följande plagg till salu.
Först ut en fältjacka från Herno, mig veterligen heter modellen Tigri. En lätt jacka utan fodring i mycket gott skick, inga skador eller defekter. 1500kr, frakt inkluderad. SÅLD
Näst ut ett par svarta sneakers från a days march i skinn, storlek 44. Mycket gott skick, knappt använda då de hade lite för smal passform för mig. 250kr+frakt.
Ett par färgglada tygskärp från Saddler i storlek 90. Mycket stretch. 150kr styck + frakt. SÅLDA
Sist ut ett par mörkblå jeans från G-star, modellen heter 3301 slim och storleken är 30/32. Använda två-tre gånger max, nyskick. 200kr + frakt.
Dra iväg ett PM om du är intresserad av mer än ett plagg så löser vi ett paketpris.
Väl mött!
Näst ut ett par svarta sneakers från a days march i skinn, storlek 44. Mycket gott skick, knappt använda då de hade lite för smal passform för mig. 250kr+frakt.
Sist ut ett par mörkblå jeans från G-star, modellen heter 3301 slim och storleken är 30/32. Använda två-tre gånger max, nyskick. 200kr + frakt.
Dra iväg ett PM om du är intresserad av mer än ett plagg så löser vi ett paketpris.
Väl mött!
Senast ändrad: