• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

A Match made in Heaven

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Alternativt snuskig trekant på Stockholm Tapas. Bara att välja rubrik efter tycke och smak.

Mini-GtG med Scarab, Spencer66 och undertecknad.

Trevlig helg
JoberMan
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1355500495.098902.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355500495.098902.jpg
    130.2 KB · Visningar: 530

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Rossi skrev:
Ursäkta. Missppfatttade det som att det både är kul och bra om vintageklockor postas i vintagedelen. ;)

Citatet kommer från femte inlägget i denna tråden.

https://klocksnack.se/viewtopic.php?f=2&t=2298&p=27069#p27069
Strunta i att patron är lite grinig. Han var tvungen att remma hem till Lill-Spence. Ärligt talat så kör jag lite hit och mellan allmänna diskussions- och vintagedelen, även om det mesta jag äger borde kvala in i vintage. En fredagsöltråd är en fredagsöltråd om än med gamla klockor som Fröding skulle uttryckt det.

Vad säger ni andra?

Trevlig fredag

Nu har jag förflyttat mig några hundra meter norrut och bytt Spence's sällskap mot min dotters
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1355504065.814620.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355504065.814620.jpg
    113.6 KB · Visningar: 452

Chuck

Patek
2-Faktor
Grym klocka joberman :cool:

Vill du berätta lite om tapashaket ni brukar hänga på, är det cosc rated? Inför nästa tjänsteresa veetu :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Chuck skrev:
Grym klocka joberman :cool:

Vill du berätta lite om tapashaket ni brukar hänga på, är det cosc rated? Inför nästa tjänsteresa veetu :)
STHLM Tapas är kanon. God mat och trevlig personal i en avslappnad kvarterskrogsmiljö. Hör av dig när du är i krokarna så kör vi ett minigtg
 
Topp