• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aarrgghh

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Hej, har ni gjort affär med mig så får ni gärna skriva något här :)
Fredrik / Aarrgghh
 

Teletomte

Rolex
2-Faktor
Sålt Seiko till Fredrik. Snabba beslut och betalning i förskott trots F2F-affär, solklar goodguy!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Köpt en klocka och mycket bra kontakt och väl genomförd affär på alla sätt! Tack!!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en Seiko Skx av herrn, snabb leverans f2f Malmö och allt på plats som utlovats, inga konstigheter. GG :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt OT till @Aarrgghh. Smidig affär och bra kommunikation. Helt klart en goodguy!
 

niclasaik

Breitling
Köpt en Tag Heuer Aquaracer av Fredrik och affären var väldigt snabb och smidig. Verkligen en goodguy:)
 

Ninen79

Audemars
Sålt en Rolex. Affären var trevlig och smidig utan några krångel. Pengarna snabbt på kontot.
Gör gärna affär med dig igen :)
 

Omega87

Rolex
Sålde en Citizen irl hemma hos mig. Det visades sig att vi bodde ganska nära varandra och det blev en del klocksnack. Trevlig kille och snabb affär! 100% good guy! :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Köpte en billig men jättefin Citizen av Vrålet. Proffsigt förpackat och rekad frakt var egentligen lite väl seriöst med tanke på priset. En riktigt good guy!!
 
Köpte ett gäng urverk av Fredrik. Supersmidig affär och trevlig kommunikation. Han skickade grejerna blixtsnabbt och väl paketerade. Jag är 100% nöjd!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört ett mycket lyckat byte med @Aarrgghh och det blev både klocksnack, byte av boxar o klockor samt lunch av det hela. Så skulle alla affärer gå till :)
Helt klart en trevlig kille och en good guy i min bok!
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka på distans av @Aarrgghh och det gick hur smidigt som helst.
Trevlig herre både i pm och över telefon.
Bra packat, snabbt skickat och varan som beskrivet.
En GG in min bok som jag gärna gör fler affärer med.
 

kalles888

Cartier
Köpt en Zodiac utav @Aarrgghh gick hur smidigt som helst! Beskrivning av klockan va helt korrekt och jag är super nöjd! Hoppas på fler affärer med denna herre i framtiden! 100% GG i min bok :)
 
Topp