• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Absolut sista chansen – 1000:- under eBay-bud. Seiko Samurai SNM017 "White Ninja" LE (#271/500)

Pris
10500
Returpolicy
Ja, men endast om något strular.
Bilder Skickat
  1. Ja
Absolut sista chansen innan jag säljer den på eBay (har bud). Vill dock hellre sälja nationellt så ni får chansen att köpa den för 1000:- under budet.

Var sak har sin tid och nu har det blivit dags att låta mina Limiterade Ninjor gå till förmån för en Marinemaster (se även separat annons för SNM021).

Liten ding på bexeln vid 8. Klockan finns i Malmö så givetvis går det bra att ta en titt på den vid intresse.
  • Seiko Samurai ”White Ninja”.
  • Limited Edition #271 av endast 500.
  • Sapphire crystal.
  • 7S35–00D0.
  • Inner- och ytterbox.
  • Stållänk fortfarande inplastad
  • Originalgummi
  • Extra band (se bild)
  • Manual + garantikort.
  • Seiko tag.
Säljes för 10500:- eller bytes mot en Marinemaster + pengar (eller annan klocka) från min sida. Tudor kan också vara intressant. Självklart lyssnar jag på bud.

SE_WN_Box.jpg

SE_WN_Fram.jpg

SE_WN_snett.jpg

SE_WN_Back.jpg
 
Senast ändrad:
Topp