• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ace & Spyer Amsterdam Rea 20%

Tjena på er!

Tänkte vara lite hygglig ifall någon vill handla, butiken ligger runt hörnet från jobbet och verkar ha utförsäljning, oklart vad anledningen är.
Tycks vara 20% på hel sortimentet.
IWC, Breitling, Omega, Zenith, TH och några fler.
Slänger in bilder strax när jag går förbi efter lunchen, verkar inte vara helt utplockat ännu, rean började tidigast i helgen, men troligtvis igår.

OBS, jag har INTE tillgång till Swish, men har svenskt bankkonto och legitimerar mig mer än gärna på valfritt sätt till er som inte känner mig, även via jobbet som urmakare på Richemont.

Släng iväg ett PM om det är något specifikt du är efter.
Kan flyga upp med eventuellt köp till Stockholm till helgen vid behov.
 
Senast ändrad:

Rulle

Audemars
Tjena på er!

Tänkte vara lite hygglig ifall någon vill handla, butiken ligger runt hörnet från jobbet och verkar ha utförsäljning, oklart vad anledningen är.
Tycks vara 20% på hel sortimentet.
IWC, Breitling, Omega, Zenith, TH och några fler.
Slänger in bilder strax när jag går förbi efter lunchen, verkar inte vara helt utplockat ännu, rean började tidigast i helgen, men troligtvis igår.

OBS, jag har INTE tillgång till Swish, men har svenskt bankkonto och legitimerar mig mer än gärna på valfritt sett till er som inte känner mig, även via jobbet som urmakare på Richemont.

Släng iväg ett PM om det är något specifikt du är efter.
Kan flyga upp med eventuellt köp till Stockholm till helgen vid behov.
ACE är väldigt vettiga att ha och göra med!

är det båda butikerna eller är det den i liedsestraat ?
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Juste!! Har tyvärr klockblockad just nu efter hulken. Men tack för heads up!

Styrker dessutom att echodelta är en goodguy
 
FB7381F4-19AD-4B78-91B0-8927EFEF88DA.jpeg
C2254B21-C90B-4F56-9167-2440028D7E09.jpeg
4A967384-3D91-438F-8641-82ED333C09C1.jpeg
58E21A7B-BDC8-44A1-83FF-8756F6AC9414.jpeg
BE6C16B0-3FAA-4AC7-AA9A-37F8C791B4E9.jpeg



Hann bara fota skylten, som såg rätt trött ut. Finns mer där inne, om någon är ute efter något specifikt så kilar jag in och kollar!
 

SJ Smythe

Cartier
Att diskutera vid enskilda köp går det säkert, men 20% på hela sortimentet är något annat! Misstänker att butiken kanske ska stängas?

Hoppas de inte har problem. För några år sedan var jag inne där relativt ofta och pratade en hel del med David. Förutom några klockaffärer köpte vi även våra förlovnings- och vigselringar av honom. Vore trist om de stänger.
 
Topp