• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Acne, vad händer?

mrt4

Basic
2-Faktor
Hej på er!

Är 32 år och har sedan i höstas fått en massa mellanstora och stora finnar kring ländryggen, har inte bytt tvättmedel eller något annan förändring vad jag kommer på.

Har inte ändrat kost, lever och tränar precis som vanligt, äter heller inga mediciner eller konstigheter.

Har köpt basiron på apoteket och det kanske hjälper en gnutta, men jag vet inte....

Är det någon som är duktig på sånt här?

Med vänlig hälsning R

Jag läste Acne och tänkte klädesmärket.. Undrade vad detta skulle mynna ut i kring kläderna, haha.... :D
Det trodde jag också... Äntligen var min första tanke. Snart i dagens kläd-ur-matchning?

27A156-Z79_A_404.jpg

Psoriasis?
Stress baserat..
Den som inte tror den stressar, är den som stressar mest.
Bor du i huvudstaden, ta kontakt med Jan på Stadionsläkarmotagning så kommer du få svar på alla dina frågor!

Tack för svar, kanske är stress,omstrukturering på jobbet vilket leder till att jag för tillfället har mer eller mindre 2 jobb... Men tyvärr bara en lön ;-)

Så vad gör jag åt det? Asolsprit?

Och nej, inga steroids och kan inte tänka mig bältros...

Finns kortison krämer att få utskriva, men det är inget man ska mixtra med om någon läkare inte sagt det.. Så ring Janne vettja ;)

Tillbaka
Topp