• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Admin, ta bort denna tråd. Tack och förlåt. :)

Cliff

Panerai
2-Faktor
Admin, ta bort denna tråd. Tack och förlåt. :)


Känner att Tudor får allt för lite uppmärksamhet på KS. Det är trots allt ett bolag med lång och fin historik och numera inhouse urverk.
In med åsikter, nya och gamla klockor, kåserier och utläggningar och dela med er av all kunskap som ni besitter. "För Tudor in i framtiden"
 
Senast ändrad:

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Känner att Tudor får allt för lite uppmärksamhet på KS. Det är trots allt ett bolag med lång och fin historik och numera inhouse urverk.
In med åsikter, nya och gamla klockor, kåserier och utläggningar och dela med er av all kunskap som ni besitter. "För Tudor in i framtiden"

Blir det inte roligare med bilder @Cliff ?
Jag bidrar med ett par på de senast testade.
image.jpeg
image.jpeg
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Tillhör den stora skaran som har eller haft en BB (en av 400 modeller :D ) men är nu mindre intresserade av moderna tillbakablickar utan mer intresserad av moderna klockor som fortfarande har lite klassiskt snitt. (Om ni förstår skillnaden?)

Är rejält sugen på en North Flag. Den är i min mening framåtskridande i sin design, utan att vara vulgär. Har datum och gångreservtid...vilket är precis det jag vill ha på en "äventyrsklocka" som denna. Att den även har inhouse urverk gör allt perfekt. Dom ligger byn runt 23 000 SEK på C24 vilket måste (på KS måstes inget) anses som prisvärt.
image.png
image.png
image.png
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Nog för att den nu ligger på sida 3 men så svårt borde det väl inte vara att finna ;)
Dock är den förtjänt att ligga på 1a sida :snaphappy:
 
Topp