• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Admm

tedlapidus

Cartier
hej köpte en tudor av mig . mkt snabb betalning och smidig kontakt . varmt rekommenderas som köpare och säljare,
100% goodguy .jag tackar en gång till @Admm ,pengarna behövdes för veterinär denna gången.
 

MR90

Breitling
Har endast goda ord om min kontakt angående en klocka i 20k klassen med @Admm. Enkel att kommunicera med samt en hyvens kille rekommenderas till 100%.
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Sålt klocka i 20kkr klassen till @Admm. Träffades f2f över en kaffe med tillhörande trevligt klocksnack:)
Supersmidig affär utan några som helst konstigheter. Genomtrevlig ung herre som jag utan tvekan rekommenderar och gärna gör affärer med igen. Utan tvekan en good guy i min bok!
 
Senast ändrad:

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag har sålt F2F till @Admm
Mycket smidig affär, lätt att ha att göra med och jag som säljare kände mig ”trygg” hela vägen.

100% GG!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Sålde ännu en klocka till @Admm i 40k-klassen.
Lika smidigt som sist, bra kommunikation, inget strul och framför allt - mkt trevlig! 100%GG
 

hpmk1

Breitling
Köpte en Steinhart GMT.
Mycket smidig affär. Allt top notch...
100% GG
 
Senast ändrad:

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt ytterligare några band av @Admm,
Allt sköttes snyggt och prydligt, precis som sist. GG.
 
Topp