Fabbejan
Basic
Prisbump 08/11 Till försäljning är en riktigt trevlig 70-tals kronograf från Aetos med ett Valjoux 7734 som håller tiden utan problem. Kronografen stoppar och nollar som den ska och datumet skiftar vid 12. Inga synliga repor på glaset överhuvudtaget, några repor på boetten och runt kanterna på boetten finns en del ärjning på vitmetallen, detta är dock ingenting jag tycker man lägger märke till. Säljs pga att klockintresset avtagit och denna inte fått tillräckligt mycket tid på handleden.
Klockan mäter 37 x 42mm och har 21mm luggvidd. Kommer på det svarta tropic aktika gummit som syns på bilderna. Bör dock nämnas att detta band inte passar klockrent då det är 20mm och bandhornen inte riktigt är tillräckligt tjocka för att bandet ska passa perfekt.
Retur endast om överenskommet.
Priset sätter jag till: (3100) (2900kr) 2600kr! inklusive frakt.
Mvh Fabian
Klockan mäter 37 x 42mm och har 21mm luggvidd. Kommer på det svarta tropic aktika gummit som syns på bilderna. Bör dock nämnas att detta band inte passar klockrent då det är 20mm och bandhornen inte riktigt är tillräckligt tjocka för att bandet ska passa perfekt.
Retur endast om överenskommet.
Priset sätter jag till: (3100) (2900kr) 2600kr! inklusive frakt.
Mvh Fabian