• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Aevig Valkyr Bronze -Prisbumpad igen

-JL-

Rolex
2-Faktor
Hej!
Har köpt på mig för mycket så ngt måste tyvärr lämna.
Väljer att sälja min Aevig Valkyr Bronze då jag kommit underfund med att jag föredrar klockor på länk framför strap.
Klockan är som sagt med bronsboett i skön retrostil som har fått en fin patina i bronset. Gillar man inte patinan putsas den lätt upp till en skimrande glans. Klockan är inköpt i Januari i år. Fri från dings och repor.

Se min paketöppning på:
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-231#post-1228965

Läs gärna recension av klockan på nedan länk, den säger det mesta:
http://wornandwound.com/review/aevig-valkyr-review/

Till klockan har jag köpt till Aevigs strap som är gjord av använda (tvättade) brandslangar, ett kul och annorlunda band som kompletterar klockan väl. Gillar man inte brandslangsbandet kan jag sätta på ett brunt skinnband i stället (dock inte Aevig orginal)
Klockorna gjordes i lite olika färgkombinationer där denna i mitt tycke är den snyggaste. De tillverkades i 1000 stycken per färguppsättning och jag tror att denna inte går att köpa ny längre (viss reservation för hur väl det stämmer)
Orginal box ingår naturligtvis.
Normalfrakt ingår, önskas rek så tillkommer det. Ingen retur då klockan är så pass ny.
Pris 4300 SEK 3900 SEK 3500 SEK
Kompletterar annonsen med 2 lifestyle bilder stulna från nätet:
image.jpeg

image.jpeg


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp