• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affe Studios Presents...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha härliga du. Sluta aldrig att köpa klockor, för fler av dessa videor måste vi ha! ;)

Jag gillar inte riktigt jubilee, men på en rootbeer så tycker jag att det är ett måste, så det ska du ha!




Tack Danielle :D! Jag gillar vanligtvis jubilee, men på denna så tycker jag oyster gör sig bättre faktiskt. Men säger du att det skall vara så, så törs jag inte byta ;)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Stort grattis, nu tror jag allt att frugan måste få något gjort innan du kan köpa något igen.

Är inget fan alls av Rolex längre och speciellt inte denna modellen, jag tycker den är skitful, vad är det som gör att ni kickar igång såpass på denna?

Vafalls!?
Ska du ha en toffla i "hövet "!? :nailbiting:
20140719_154721.jpg


Fantastiska:pompus:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grymt Sjöan! Kul att det blev den. Det är ju lite tokigt att den första jag tänkte på när jag såg den var dig.

Tycker den ser riktigt trevlig ut och det SKA vara jubilee på denna skönheten. Bevels är ju riktigt smutt men i det här fallet så får man väl ändå anta att det inte handlar om att de har polerats bort, utan mer om att man hade börjat fasa ut (hehe!) dem kring denna årgången.

Bra kallingar!



Åter igen, ett stort TACK för tipset Rber :cigar:, i min värld så är det bra att vara lite tokig, att du dessutom tänkte på mig är klockrent. Den är i grymt skick, efter vad forumdeltagare påtalat så kan den tom vara opolerad. Håller helt med dig angående bevels, det är Mmmm!

Haha...kallingarna kommer jag ha som pris när jag firar 5000 inlägg :D!
 

BadkarsPiraten

Vacheron
respekterar och beundrar dig för du inte sparkar bakut och spyr galla över mitt påstående.

Är glad över att smaken är som baken, tänk vad trist om det bara fanns en klockmakare i världen, likaså med whiskey, cigarrer, ostbågstillverkare ;-)

Jag vet att Root Beer inte är älskad av alla och jag skiter i det, vi är ju alla här för att ha kul så vänliga pikar är det inget fel på :)

Jag har raka svar på det sista du skrev.
Klockor; Rolex
Whisky; Glenfiddich
Cigarrer; Monte Cristo
Ostbågar; Olw

Var det något mer? :D
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort grattis, nu tror jag allt att frugan måste få något gjort innan du kan köpa något igen.

Är inget fan alls av Rolex längre och speciellt inte denna modellen, jag tycker den är skitful, vad är det som gör att ni kickar igång såpass på denna?





Respekt Onelund! Kul att det är någon som törs gå emot strömmen, var faktiskt Breitling freak från första början (chronomat) men efter det jag köpte min första Rolle så vara jag fast i skiten deept :D. Av alla TT Rolex så är det nog bara denna och submariner som känns OK, detta är min personliga smak och tycke. Att jag valde denna, Root Beer med nipple dial tavla, Hmm, det är så enkelt som att det känns lite roligare än dom andra index tavlorna, bara namnet bröstvårta får en att gå i gång.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
"Varför kommer du till jobbet med ett leende Marcus?"

"Såg nyss en snubbe öppna ett paket med hans nya klocka!"

"Du satt och kollade på vad?"

"Paketöppning! Jag och några hundra till har suttit och följt paketet ifrån Usa med live updates!"

"Ni har vad?!?!?"

:D



Haha...bara glad att jag kan vara till tjänst, kul att jag kunde förgylla din dag med en liten video :D
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Hahahah det här kan vara det bästa du har gjort. Sett filmen flera gånger, så jävla skön. Fingerdansen iklädd kallingar :D
 

BME

Cartier
Snyggt Affe!
Det var på tiden, varje gång jag sett en rootbeer med nipple sen ett tag tillbaka har jag tänkt på dig och din jakt! Skönt att den givit frukt tillslut :)
Gratulerar!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Snyggt Affe!
Det var på tiden, varje gång jag sett en rootbeer med nipple sen ett tag tillbaka har jag tänkt på dig och din jakt! Skönt att den givit frukt tillslut :)
Gratulerar!

Tackar!

Hehe...hållet med, fast bättre sent än aldrig heter det väl . Nu skall jag bara njuta.
 
  • Like
Reactions: BME

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis! Root Beer med nipple dial och jubileelänk är helrätt, är själv sugen på en likadan.
Jag kollade på en U.S.A såld 5513 från sent 80-tal, den hade likadan box med 5513 sticker.



Tjäna Nicklas.S!

Tackar, jag håller med dig, den har känns helrätt ända från den dagen jag såg den på nätet, efter det jag klämt på några forumdeltagares så har ha begäret blivit för stort. Jagat den länge nu, hade förmodligen haft en för länge sedan om jag inte varit så kräsen på tillbehören.

Okey :), då kanske det kan vara originalboxen, för du är andra på detta forum som påpekar detta, denna är från 1984. Då kanske det var vanligt att dessa boxar gavs ut med klockorna i USA :D. Jag tycker du skall köpa på dig en Root Beer GMT, lätt att få tag på om man inte vill ha tillbehören.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härlig video, jag kollade med ett öga på videon och ett på min sambo när hon försökte lista ut vad jag kollade på haha.

Riktigt najs klocka, vill du avyttra den nån gång så hojta. Det är en sk årsklocka för mig.


Tackar!

Haha...din sambo undrar nog vad du brukar och surfa :D, du får övertala henne att det normalt inte är halvnaket på forumet :p

Det kan jag mycket väl göra, dessvärre är du tvåa på bollen min vän, årsklockor är alltid trevligt, och skicket som den är idag är enastående. Hehe...du får hälsa din sambo från mig ;)
 
Topp