• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affärer med Premium Watches Helsinki?

Kawe

Omega
Jag har köpt en klocka av honom. Tror det var i januari. Gick smidigt. Mötte upp hans bror i Centralen som lämnade över klockan. Trevligt bemötande hela vägen.
 

JCE

Cartier
Trodde jag kände till den finska marknaden men detta är en ny handlare för mig. Frågade runt lite i kretsarna och ingen visste något så något långt track record har han nog inte. Men sågar absolut inte honom men har knappast hållit på med klockor någon längre tid i finland.
 

MånsT

Rolex
Trodde jag kände till den finska marknaden men detta är en ny handlare för mig. Frågade runt lite i kretsarna och ingen visste något så något långt track record har han nog inte. Men sågar absolut inte honom men har knappast hållit på med klockor någon längre tid i finland.
Har du tips på fler professionella handlare i Finland, eller Norden i övrigt? Känner till Kellokonttori och Dreamwatch men inte mycket mer :)
 
Tack för svaren JCE!

Han verkar vara relativt ny på marknaden då hans hemsida håller på att byggas. Enligt honom kan han inte mötas på fredag för han ska på Basel vilket känns seriöst iaf! :)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Tack för svaren JCE!

Han verkar vara relativt ny på marknaden då hans hemsida håller på att byggas. Enligt honom kan han inte mötas på fredag för han ska på Basel vilket känns seriöst iaf! :)

Nåt nytt att tillägga om denne herre? Fick nyss en kontaktförfrågan på linkedin. Kändes lite suspekt, eller?
 

JCE

Cartier
Jag har absolut ingen egen erfarenhet men jag vet att man på sista tiden diskuterat om honom i en Finsk klockgrupp och erfarenheterna har inte alltid varit positiva.
 

Kawe

Omega
Jag fick också en kontaktförfrågan. Misstänker att han valt att göra tillägg automatiskt snarare än att handplocka oss @Scaramanga ;). Troligtvis vet han inte bättre och gjort detta av misstag.
 
Topp