• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affes äventyrsresa börjar med en...

jabla

Sarlacc
En närbild på 1700-talsverket. :)

WP_20140722_005.jpg


Och en avslutande från vår romantiska promenad hem i solnedgången. :)

WP_20140722_006.jpg
 

Icaras

Rolex
Så nu har man vaknat och är åter tillbaka på jobb... :(

Var riktigt att trevlig att få träffa dig Affe, hoppas att du även tar en tur hit nästa sommar :) (då är det min tur att bjuda på dricka :D)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 3)

Godmorgon KLOCKSNACKARE!

Vilken utsikt från sovrumsfönstret!


Ett morgondopp är tanken, frågar mig själv om allt står rätt till i huvet på än.


Klockan som jag hade på igår får duga som badklocka då den enda redan sitter på armen!


Bildbevis för att jag varit ned i havet gubbs and gurls!


Det är tom sandstrand här, det ni kära 08, det är fina fisken det ;)


Ser Hälsingörsfärjan från bryggan, tänk om man skulle åka över och köpa lite øl!


Tack för frukosten Jabla :hungry:

Fick hjälp av direktör Jabla att välja dagen klocka, resultatet ser ni nedan foks!



Jag tackar för mig Jabla, tack för din och din familjs gästvänlighet det har varit mycket trevligt och roligt att få lära känna er.

Jag tackar för inbjudan Totte, men jag ett litet schema att följa, hade kunnat funka ifall det inte varit så att jag åker åt andra hållet idag. Tack alla ni andra också som kommit med inbjudningar, det var mycket trevligt gjort.

Min äventyrsresa forsätter idag mot en liten stad som kallas för Göteborg, enligt många Sveriges bakgård och fiskehåla. Där kommer jag träffa ett gäng Goa gubbar från forumet.

Återkommer med mer bilder och text lite senare under dagen!
 
Topp