• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affes Road Trip 2016 närmar sig...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
men jag behöver er hjälp! Då jag gått och blivit en fattig student på äldre dar så tänkte jag faktiskt fråga er forummedlemmar om tak över huvudet för en natt!

Tanken är att åka neråt i landet under vecka 28 i min Great White Death, slut stationen kommer att bli i Malmö om det går som jag planerat. Har redan tak över huvudet i Helsingborg, då jag kommer bo hos en forumprofil där i några nätter, detta kommer bli från slutet på denna veckan.

FF2FE890-C8C2-46EC-A5C1-E9A023E88CF4_zpsoh76j56j.jpg


Så där i mellan finns jag tillgänglig i några dagar 11/7, 12/7 13/7 eventuellt 10/7 för ett gött snack och klämning av klockor. På dagen kan jag käka lunch med folk som kan tänkas vara intresserade och på kvällen som sagt önskar jag tak över huvudet hos någon, även där blir det ett gött snack om klockor och massor av klämning.

Det enda jag behöver är en soffa att slagga på, sängkläder tar jag med mig, så det behövs inte utlånas. Så finns det några som är intresserade att låna ut sin soffa för en natt så hör av er här i tråden, alternativt via PM då det kan vara känsliga uppgifter som man kanske inte vill lägga ut. Jag tar med mig klockor och ett gött humör och ni håller med soffan som sagt.

Det mesta mellan Örebro och Helsingborg är intressant, tyvärr finns väl inte tiden att vara i Uddevalla ena dagen och sedan ta sig till Norrköping andra dagen, ja ni fattar vad jag menar.

Vad finns annars att tillägga, hamnar jag i någon större stad så skulle ju en lunch GTG vara kul.

Senast Affe var ute på äventyr var 2014.
https://klocksnack.se/threads/af-sjodahls-äventyrsresa-börjar-med-en.27144/

Tack på för hand.

Mvh // Affe
 
Senast ändrad:

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Ännu en episk roadtrip, bra där Affe! Jag är också i skåne vecka 28. Tyvärr kan jag inte erbjuda övernattning pga att jag själv är inneboende då. Men vem vet, kanske våra vägar korsas :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hänger inte med riktigt i planeringen. Vilket/vilka datum gäller det?
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Cool! Har du vägarna förbi Göteborg är vi nog ett helt gäng som gärna träffar dig över en fika.
Min soffa är tyvärr för obekväm att sova på - men det finns fler soffor i Götet! :woot:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hoppas du kommer köra live rapportering i någon del av forumet :)
Ifall du någon gång kommer till norra Island är du mer än välkommen att slafa hos mig !

Tackar! Har aldrig varit på Island, men vill väldigt gärna åka dit, får planera in något framöver! På tal om något helt annat så håller jag på Island i kväll, trots att jag har spelat några spänn på England som vinnare av fotbolls EM.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Skön du é Affe!
Tyvärr upptagen med golf hela den veckan å huset fullt med släktingar.

Men blir det en re-run på detta event så är du välkommen till Östergötlands Sjöstad - Motala! Alt kusten utanför Nyköping där sommarstugan finns!

Ha en bra road-trip!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Skön du é Affe!
Tyvärr upptagen med golf hela den veckan å huset fullt med släktingar.

Men blir det en re-run på detta event så är du välkommen till Östergötlands Sjöstad - Motala! Alt kusten utanför Nyköping där sommarstugan finns!

Ha en bra road-trip!

Hehe...tackar, skulle varit kul att träffas, det kommer fler år så någon så kommer det att klicka!!!
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Är i Prag då såklart, annars hade du varit välkommen att slagga i min lya. Har inte ens gjort det själv ännu, får nycklarna på onsdag. Nervös förstagångsköpare, är som att köpa första klockan! ;)
 

Laurentius

Cartier
Vi har aldrig träffats men har du vägarna förbi Trollhättan så har jag givetvis en sängplats åt dig, välkommen!
 
Topp