• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

agraw

mofo

Audemars
2-Faktor
Sålt en Casio till denna trevlige herre. Allt utfördes enligt konstens alla regel, bara bra att säga. Snabb betalning. Good Guy!
 

DG

Panerai
2-Faktor
Sålt en Certina till Andrée, hur smidigt och trevligt som helst! 100% Goodguy!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Skickat vidare min kära Cartier till Andrée! Tumme upp i min bok, rekommenderas. :)

Och du, kom ihåg vad du lovade om var du vänder dig först om den i framtiden ska vidare. ;)
 

Majblomman

Breitling
2-Faktor
Köpte en cartier santos galbee XL av Andrée! Högst pålitlig och trevlig! Gav snabba svar som säljare vilket upplevdes mycket seriöst för förstagångsköpare. Jag fick dock inget extra natoband men klocka levde upp till beskrivningen! Good guy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Agerade mellanhand för en Cartier Santos Galbee. Klockan skickades i förskott. Nöjd med servicen!

Gör gärna affärer igen.
 
Köpt ett par skor av Andrée, helt enligt beskrivning, svarade snabbt och bra på frågor.
Hade turen att det passade in att mötas f2f och göra upp affären.
Mycket trevlig och 100% Good guy.
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Stowa till Andrée. En mycket smidig historia och jag kan varmt rekommendera att göra affärer Andrée. 100% goodguy.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Köpt en Tudor av Andree. Mkt trevlig kontakt. Bra packat och snabbt skickat. Klockan helt i utlovat skick. 100% GG!
 
Topp