• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Airbus - referenser...

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Gör inte så många affärer. - men vem vet. Bara att börja samla referenser...
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med denna trevliga herre. Gick supersmidigt och vi hade en trevlig pratstund. Gör gärna affär igen :) Deal with confidence folks!
 

Rado

Omega
Köpte en Datejust 41 @Airbus i helgen. Möttes f2f och det var en mycket trevlig affär över en kaffe och allmänt klocksnack. Bara goda saker att säga, seriöst och ärligt rakt igenom och skulle inte tveka en sekund att rekommendera affärer med honom.
 

Abben

Cartier
2-Faktor
Köpt en Grand Seiko av @Airbus , klockan verkade i bra skick på bilder men det visade sig att det inte riktigt stämde. Den var praktiskt taget i nyskick! Så nu sitter jag här och småler och hoppas ni andra får möjlighet att göra affär med denne 100% GG. Ni kommer inte bli besviken. Snabba svar, bra paketerat och mycket trevlig.
Approved by Abben!
 
C

Coach

Guest
Gjorde en bytesaffär med herrn ifråga över en kaffe och det var ett mycket trevligt möte.
En klar goodguy i min bok.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Har träffat @Airbus två gånger nu för köp av klocka. Grand Seiko och Omega.
Alltid ett nöje att göra affärer med, smidigt och enkelt med klockor i bättre än beskrivet skick.
Rekommenderas till 110%
 

jojsan76

Omega
Genomförde mitt första byte/affär på KS med just Airbus. Smidig affär f2f över en kaffe. Allt enligt beskrivning. Rekommenderas!
 

Dedj

Omega
2-Faktor
Köpt hittills två klockor av Airbus, en Sjöö Sandström på distans samt en Omega f2f. En väldigt trevlig herre och smidiga affärer, båda över förväntan.

Mycket nöjd. Rekommenderas till 110% utan tvekan.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Gjort många affärer med denna GG. Som alltid, klocka i det närmaste nyskick. Inga konstigheter, en kille att lita på utan tvivel! Trevlig helg på dig!
 

Zozoo

Rolex
@Airbus skapade ett förtroende ingivande bytes process med en lyckad utgång. Ärlig, säker och trevlig kommunikation. Klockan överträffade min förväntning. En 100% GoodGuy
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Gick igenom checklistan med @Airbus Pretaxi, kort och exakt kommunikation. Taxi och preliftoff likaså. After t/o, wheels up och ett spårningsnummer. Cruise var autopiloten på. Approach, wheels out och en fin landning med en klocka på armen. Klockan som beskriven. Checklist complete. Nöjd!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt en Seiko på distans och allt till belåtenhet. Välpackat och bra kommunikation. :)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka till @Airbus och det är en mycket trevlig herre. När vi väl var överens gick allt ruggigt smidigt och han får mina varmaste rekommendationer :)
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med @Airbus. Både trivelig og smidig affär over en kopp kaffe. Gjør mer en gjerne flere affärer med denne herren. 100% Goodguy!
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Köpt CWC av @Airbus på distans i julklapp till mig själv. Fick paketet fint inslaget och magkänslan sa att det var lugnt att vänta 10 dagar på julaftonsöppning. Känslan stämde och klockan var i ett jättefint skick. Gärna fler affärer framöver!
 

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Har köpt en klocka i 30 TSEK klassen av @Airbus. Jordnära och enkel kontakt genom hela affären, bra packat och fullföljande av affären. GG i min bok :)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka på distans av @Airbus rakt igenom en trevlig affär och en klocka som kom väl packad och i utlovat skick. 100% GG
 

kjcarlberg

Breitling
Gjorde en bytesaffär med Airbus över en kaffe. Efter en trevlig pratstund och en ny klocka på armen kunde jag inte varit nöjdare! 100%GG
 
Topp