• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aj aj aj ajfån...

Ricrob

Patek
Note to self; Ha inte en Ploprof i direkt kontakt med ajfån's! 5an är mao inte tuffare än 4an.. :mrgreen:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    367.7 KB · Visningar: 635
  • image.jpg
    image.jpg
    384.6 KB · Visningar: 657

ZQT

The Banker
2-Faktor
Hahahah! Fyfan vilken smäll alltså! Det där är ju ingen liten spricka, det är ju fan ett hål i skärmen! (Ovanför mikronsaken)
 

Målarn

The Steak
Hahah bra tryck i Omegan då :D

Och man ska helst ej ramla ner från ställningen, speciellt med mobilen i bakfickan ;)
20121124_201019.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Småjobbigt! Men huvudsaken är ju att ploppen mår bra... Har aftermarketskärmarna/glasen kommit ut till 5an?
 

Helmeroni

Omega
2-Faktor
Haha fyfan grabbar. Dock visar detta bara hur cool omegan är. Förövrigt spräckte jag glaset på min 4a för något år sen. Har gått hur bra som helst att använda ändå :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Wow, blir det omröstning på KS gällande årets bild då har du min röst. Trist händelse dock, den klockan rår ingen på...
 
Topp