• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ako

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag har inte dealat så mycket som jag skulle viljat gjort , men lite rullar, armband osv har det blivit..men det ska det förhoppningsvis bli ändring på , om ni har haft med mig att göra skriv gärna en rad.
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Härlig kille på alla sätt och vis. Köpte en Sinn Flieger, gick smidigt och bra. Ako var också villig att anpassa sig efter mig vilket var grymt. 10/10, 100%
 
  • Like
Reactions: Ako

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Heuer till Ako, känns som båda är nöjda. Mycket trevlig och smidig affär.
100% nöjd.
/j
 
  • Like
Reactions: Ako

Ola G

Cartier
Köpte en störtskön vintage Zenith chrono (>20'kr) som levererades personligen och följdes av en trevlig pratstund
100% good guy i min bok
Med vänlig hälsning
Ola G
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Ako

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpte en Squale, snabb och bra affär och med utmärkt kommunikation med. 100 % goodguy i min bok.
 
  • Like
Reactions: Ako

David

Bödeln
Erbjöd hjälp med ett köp när det krisade med en säljare (inte på KS) som inte var villig att skicka. Goodguy!
 
  • Like
Reactions: Ako

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Köpt fin Heuer av @Ako. Trevlig kommunikation, supersnabbt på lådan i kreativ och stötsäker packning! Goodguy!
 
  • Like
Reactions: Ako
Topp