• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aktiv på KS?

Är du aktiv på KS?

  • Ja

    Röster: 56 91.8%
  • Nej

    Röster: 5 8.2%

  • Totala väljare
    61
  • Enkät stängd .

Camo00

Patek
Re: Sv: Aktiv på KS?

Mr_Jonas skrev:
Jag har inte så mycket att säga bara (nyfrälst)

Samma här. Läser ALLT och dreglar över alla grymma bilder, men är så grön att jag oftast inte har nåt att tillföra.

Och "Dagens klocka" har ju en minimigräns på ca 25000:- så där vågar man ju inte posta... ;)
 

Ricrob

Patek
Re: Sv: Aktiv på KS?

Camo00 skrev:
Mr_Jonas skrev:
Jag har inte så mycket att säga bara (nyfrälst)

Samma här. Läser ALLT och dreglar över alla grymma bilder, men är så grön att jag oftast inte har nåt att tillföra.

Och "Dagens klocka" har ju en minimigräns på ca 25000:- så där vågar man ju inte posta... ;)
Whaaat!? Det var det dummaste idag! Finns inga gränser och nått håll och ju större spridning både i pris och stil, ju roligare tråd, så kom igen och gödsla med dina bilder! :D
 

Ricrob

Patek
Desmond_Malone skrev:
Aktiv och aktiv, men om man räknas som aktiv om man tvångsmässigt måste in på KS minst ett par gånger om dagen och svär över att man läst alla inlägg så ja!.

MVH

Anders P
Hur kan du ha läst alla trådar om du är inne "ett par ggr om dagen"!? Bättring krävs! (Btw, slå en signal vid tillfälle, hemma idag.)
 

Målarn

The Steak
Re: Sv: Aktiv på KS?

Ricrob skrev:
Camo00 skrev:
Mr_Jonas skrev:
Jag har inte så mycket att säga bara (nyfrälst)

Samma här. Läser ALLT och dreglar över alla grymma bilder, men är så grön att jag oftast inte har nåt att tillföra.

Och "Dagens klocka" har ju en minimigräns på ca 25000:- så där vågar man ju inte posta... ;)
Whaaat!? Det var det dummaste idag! Finns inga gränser och nått håll och ju större spridning både i pris och stil, ju roligare tråd, så kom igen och gödsla med dina bilder! :D

+1 bra sagt Ricrob :) !!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Aktiv på KS?

Ricrob skrev:
Whaaat!? Det var det dummaste idag! Finns inga gränser och nått håll och ju större spridning både i pris och stil, ju roligare tråd, så kom igen och gödsla med dina bilder! :D
Att lägga upp mina begagnade quartzare bland alla high end-ur känns ungefär som att hala fram min genomsnitts-penis på fest med Peter North och John Holmes! Men visst, jag är van att bli skrattad åt och inte med... :)
Snart kommer bilder på mina sämre begagnade Jacques Lemans!! :D
 
Ricrob skrev:
Desmond_Malone skrev:
Aktiv och aktiv, men om man räknas som aktiv om man tvångsmässigt måste in på KS minst ett par gånger om dagen och svär över att man läst alla inlägg så ja!.

MVH

Anders P
Hur kan du ha läst alla trådar om du är inne "ett par ggr om dagen"!? Bättring krävs! (Btw, slå en signal vid tillfälle, hemma idag.)

Slår en pling vid Kl 15! Gör dig redo!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Sv: Aktiv på KS?

Camo00 skrev:
Ricrob skrev:
Whaaat!? Det var det dummaste idag! Finns inga gränser och nått håll och ju större spridning både i pris och stil, ju roligare tråd, så kom igen och gödsla med dina bilder! :D
Att lägga upp mina begagnade quartzare bland alla high end-ur känns ungefär som att hala fram min genomsnitts-penis på fest med Peter North och John Holmes! Men visst, jag är van att bli skrattad åt och inte med... :)
Snart kommer bilder på mina sämre begagnade Jacques Lemans!! :D

Skön liknelse. :D Den berättigar dig att posta gamla quartzare i dagens klocktråd. ;) Skämt åsido så är det väl en jäkla variation där tycker jag!?
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag läser mycket av det som skrivs i trådarna. Mer än jag gjorde på TTT, tack vare Tapatalk. Postat få ggr hittills....
 

Ricrob

Patek
Desmond_Malone skrev:
Ricrob skrev:
Desmond_Malone skrev:
Aktiv och aktiv, men om man räknas som aktiv om man tvångsmässigt måste in på KS minst ett par gånger om dagen och svär över att man läst alla inlägg så ja!.

MVH

Anders P
Hur kan du ha läst alla trådar om du är inne "ett par ggr om dagen"!? Bättring krävs! (Btw, slå en signal vid tillfälle, hemma idag.)

Slår en pling vid Kl 15! Gör dig redo!
Gör dig redo som i "Grease me up and throw me to the lesbians"-redo?
 
Slår en pling vid Kl 15! Gör dig redo![/quote]
Gör dig redo som i "Grease me up and throw me to the lesbians"-redo?[/quote]


Nja mer en hink Aioli, fyra vintage Orienter och en välhängd tapir!
 

tradden

Omega
Är aktiv när man hinner. Då blir det här på klocksnack. Fått många som svarat på frågor och hjälpt här. Trevligt forum!

/t
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Är nog inne varje dag, både här och på TTT. Trevligt med likasinnade och kul och spendera lite pengar ibland :)


A White-hot juggernaut at 200 miles per hour!
 

Gibson

Breitling
Är sedan flera år nästan dagligen inne på TTT men sedan KS födsel har det blivit allt mindre TTT och mer KS. Postar sällan, känner nog mest att jag inte har så mycket att tillföra. Och med endast ett fåtal klockor i min ägo känns et lite trist att alltid ha samma i dagens klocka.

Trevlig helg

Gibson
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Gibson skrev:
Är sedan flera år nästan dagligen inne på TTT men sedan KS födsel har det blivit allt mindre TTT och mer KS. Postar sällan, känner nog mest att jag inte har så mycket att tillföra. Och med endast ett fåtal klockor i min ägo känns et lite trist att alltid ha samma i dagens klocka.

Trevlig helg

Gibson
Har inte heller så många, men jag är lika glad för det. :)
 

David

Bödeln
Camo00 skrev:
... känns ungefär som att hala fram min genomsnitts-penis på fest med Peter North och John Holmes!

Hade jag lätt gjort i alla fall, och då är jag inte säker på att jag ens klarar genomsnittsgränsen, även om jag inte forskat i ämnet. Fram med dem bara!
 

Josef B

Bestraffaren
Gibson skrev:
Är sedan flera år nästan dagligen inne på TTT men sedan KS födsel har det blivit allt mindre TTT och mer KS. Postar sällan, känner nog mest att jag inte har så mycket att tillföra. Och med endast ett fåtal klockor i min ägo känns et lite trist att alltid ha samma i dagens klocka.

Trevlig helg

Gibson

Har själv haft fler klockor, men jag kände att klockor är till för att bäras och inte ha i byrålådan. Hur jag än vrider och har mig så slutar det med 99,9% säkerhet att jag har på mig min keeper, Dipsyn, så då var det lika bra att sälja av de flesta. Trots att man gjort det så saknar jag varenda en.
 

Josef B

Bestraffaren
Är inne och läser så mycket som möjligt varje dag, men är inte lika aktiv att skriva inlägg som vissa.
 
Topp