• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Akuma - samt Seiko SRPB01k

Akuma

Breitling
Hallå i stugan,

Är relativt ny här och har nyligen fått upp klockintresset, och insåg väldigt snabbt att de parfym klockor man hade fick skänkas vidare inom familjen.
Mitt första riktiga köp blev en Omega SMP-B 300m 2017, sedan har jag någon Zodiac Quartz och en Bulowa Quartz, inget av jätte stort intresse :)


Hur som helst, min stora fråga här är, FINNS DET NÅGON SOM HAR EN SEIKO SRPB01k - även kallad Seiko Green Turtle , här på forumet?
2470fba4e3c15a0cb6c647347f73e5ed.jpg

Bästa hälsningar
Elvis
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Hallå i stugan,

Är relativt ny här och har nyligen fått upp klockintresset, och insåg väldigt snabbt att de parfym klockor man hade fick skänkas vidare inom familjen.
Mitt första riktiga köp blev en Omega SMP-B 300m 2017, sedan har jag någon Zodiac Quartz och en Bulowa Quartz, inget av jätte stort intresse :)


Hur som helst, min stora fråga här är, FINNS DET NÅGON SOM HAR EN SEIKO SRPB01k - även kallad Seiko Green Turtle , här på forumet?
2470fba4e3c15a0cb6c647347f73e5ed.jpg

Bästa hälsningar
Elvis
Gärna bild på din Zodiac!
 

Akuma

Breitling
Hej hej! Jag har en Blue Lagoon....
Den gröna ser dock fräsig ut:)


Trevligt! :) Brorsan beställde en Blue lagoon nyligen och jag lyckades hitta en Green turtle som jag hoppas på dyker upp i postlådan i veckan :D Får återkomma med en unboxing , detta är min första turtle :)
 
Senast ändrad:

dnill

Cartier
2-Faktor
Hallå i stugan,

Är relativt ny här och har nyligen fått upp klockintresset, och insåg väldigt snabbt att de parfym klockor man hade fick skänkas vidare inom familjen.
Mitt första riktiga köp blev en Omega SMP-B 300m 2017, sedan har jag någon Zodiac Quartz och en Bulowa Quartz, inget av jätte stort intresse :)


Hur som helst, min stora fråga här är, FINNS DET NÅGON SOM HAR EN SEIKO SRPB01k - även kallad Seiko Green Turtle , här på forumet?
2470fba4e3c15a0cb6c647347f73e5ed.jpg

Bästa hälsningar
Elvis
Har en SRPB01, grym klocka!
C95819FC-65A0-4565-9EB9-4B694786B215.jpeg
 

johnz

Rolex
Grattis, ser fantastisk ut.

Själv är jag på desperat jakt efter en gröning men har inte hittat nån än. Är så desperat att jag byggt en egen variant med svart insert till grön dial av en srp777a. Är inne hos Klockmaster tillfälligt så ingen bild just nu. Blir förhoppningsvis bra. Men ersätter inte behovet av en äkta SRPB01.
 

Akuma

Breitling
Grattis, ser fantastisk ut.

Själv är jag på desperat jakt efter en gröning men har inte hittat nån än. Är så desperat att jag byggt en egen variant med svart insert till grön dial av en srp777a. Är inne hos Klockmaster tillfälligt så ingen bild just nu. Blir förhoppningsvis bra. Men ersätter inte behovet av en äkta SRPB01.
Ja dem är fan svåra och få tag på, min skeppas från australien as we speak
 
Topp