• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aleks hälsar på hos Bo Berggren

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Trevligt reportage! Såg yngre förmågan på Bo Berggrens nästan bli påkörd av en V70 vid Norrmalmstorg igår, var inte många cm till godo.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Många trevliga bilder, tack för dem aleks!
Vilken otroligt bra line-up du fick klämma på:)
5170..en dag, en dag..
 

Randel

Cartier
Tack för mycket trevliga bilder, vilken känsla det måste vara att på så kort tid testa så många PP :)
 

Simpatico

Rolex
Tackar för den dagliga fixen för oss klockjunkies.
Nu kan man lugnt sätta sig tillbaka njuta och låta tankarna vandra iväg.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Fina klockor! Men det är något vajsigt med länken till ATn, eller så är det något med perspektivet, för den set allt annat än bra ut.
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Riktigt mysigt :)

Var där för några veckor sedan och prova bl.a. den här:

image.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
PP får en att börja dregla ordentligt! :)
På bild så ser verkligen two tones AT jättetråkiga ut, lite billigt. Är nog bättre i verkligheten.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
PP får en att börja dregla ordentligt! :)
På bild så ser verkligen two tones AT jättetråkiga ut, lite billigt. Är nog bättre i verkligheten.
De håller jag med om. Stål/rosé varianten med brun tavla är mumma. Tycker bilderna på PP i rosé också är lite trista, får skylla på ljusförhållanden och kameran :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Kan inte hjälpa men den Constellation du klämde på tycker jag är riktigt snygg. Skulle bli ett bra komplement till min AT :)
 
Topp