• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aleks

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Aleks är goodguy!

Sålde en Rolex GMT II 16710 till Aleks, smidig affär och trevligt bemötande! Använde Swish och äkthetsverifierade klockan på Rob Engström.
 

Maverick

Omega
Har nyligen gjort en affär med Aleks, som gick väldigt smidigt. Han svarade snabbt på frågor och dök med mycket kort varsel upp på andra sidan stan där jag befann mig för att lösa logistiken runt affären. Alla papper och tillbehör som utlovats var i sin ordning. Jag kan rekommendera att göra affärer med Aleks.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Sålt en AP till denna reko herre. Även träffat ett flertal gånger. I min bok 100% good guy och absolut trovärdig att göra affärer med.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt Rolex Sub till aleks
Snabb betalning. Mycket trevlig kontakt.
100% goodguy
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Köpt en rolex 14270 av aleks. Ärlig och påtalar själv ev repor och dings, mycket trevlig kille som jag inte skulle tveka inför att handla med igen.
Goodguy!
 

16610

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka. Jag var lite seg men aleks var snabb som tusan. Rekommenderas starkt! Ärlig och pålitlig!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt klocka av mig för cirka 25 papp. Bra kommunikation, snabb betalning = bra gubbe!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt plopp (vintage Omega Seamaster Ploprof) till aleks. Inga konstigheter. 100% goodguy
 
D

Deleted member 1154

Guest
Sålde en länk, mycket bra kommunikation, trevlig kille, bara gott att säga om denne Good Guy!!!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jag köpte en klocka i 35'-klassen, klockan var i beskrivet skick och affären gick mycket smidigt till.
Förutom det har jag träffat Aleks ett antal gånger utanför forumet och genom intresset blivit goda vänner.
Mao en good guy till 100a.
 

n1tro

Panerai
Träffade aleks för en Grand Seiko som jag ville köpa och affären blev av F2F helt klanderfritt - solklar goodguy. Tack för att du kunde ses på kort varsel! Objektet som beskrivet.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en Omega Ploprof 600 av aleks f2f. Mycket trevlig säljare. Klockan motsvarade mycket väl beskrivningen. Goodguy!
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Sjöö Sandström Landsort till Aleks, bra snack och snabb betalning.
Bara bra att säga!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpt en YM av @aleks
Perfekt deal på alla vis, från dialog till välpackat paket. Allt som utlovat och kvick leverans.
Önskar alla dealar var såhär smidiga. :)
 

Cal80

Omega
Köpt en klocka av Aleks. Väldigt smidig och trevlig affär. Klockan var i utlovat skick och snabb leverans. Gör gärna fler affärer med Aleks.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt ett insert till Aleks, raka rör och mycket trevligt f2f möte! Skulle definitivt deala med Aleks igen!
 
Topp