• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Alex_C

alex_c

Cartier
2-Faktor
Ni som vill får gärna skriva ett par rader om hur ni upplever att göra affärer med mig.
 

joca

Patek
2-Faktor
Köpte en Rolex 116710 från Alex_c och upplevde affären som mycket smidig!
Vi träffades på Rob E för genomgång av klockan (självklart var allt i sin ordning) och sedan gick vi till bankkontor för att sköta överföringen som också gick smidigt :)

Rekommenderas varmt!
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
100 % goodguy. Sålde en panerai till Alex, betalning smidigt och snabbt med swish hos mig! Dessutom mycket trevlig köpare.
//C
 

Arvin

Omega
2-Faktor
Mötte upp Alex_C f2f för köp av en Panerai.
Otroligt trevlig säljare från start och mycket noggrann.
Skicket var över förväntan och allt var i sin ordning.
100% Goodguy, hoppas på fler affärer i framtiden :)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Köpte en klocka och inga som helst problem, skickades snabbt och smärtfritt. 100% Good Guy
 

Castle

Breitling
Köpte en Omega multifunction av alex_c.
Väldigt trevlig och bra säljare! Väldigt flexibel med tanke på min framförhållning ;)
Good guy!
 

SamiA

Kellokonttori
Professional Dealer
Just completed a +70k SEK deal with him. Excellent communication and the watch was just as he described. No worries with him!
 

n1tro

Panerai
Träffade upp denna trevliga herre i stan och sålde min klocka till honom. Mycket lätt att ha att göra med - en extremt bra köpare. Jag hoppas att han var lika nöjd med min klocka, jag kommer lätt göra affär igen. 100% goodguy.

Mvh
 

maxmol

Panerai
Köpte en modern Datejust från Alex_C. Vi såg i centrala Sthlm för att genomföra denna trevliga, smidiga och enkla affären. Skulle absolut göra affärer igen. :)
 

Floffen

Panerai
Köpt en Sub av @alex_c. Klockan satt på armen mindre än två timmar efter att jag skickade första PM:et och var i utlovat skick. Definitivt en goodguy!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Köpt Panerai av alex_c - Smidigt och trevligt och allt precis som utlovat! En 100% goodguy jag skulle kunna tänka mig att göra affärer med igen
 

Kondoren

Omega
Alex_C är en klar good guy!

Har köpt en Submariner av Alex_C.
Seriös, vänlig och tydlig kommunikation. Mån om att både säljare och köpare ska känna sig trygg. Säker affär via banköverföring. Trevlig person att ha att göra med.
Kan verkligen rekommendera honom.
 
Precis köpt mig en 116660 av denne trevlige herre. Inga konstigheter utan smooth sailing från start till mål.
Tveka inte för att göra affärer med denna säljare!
 

Redrum

Omega
2-Faktor
Gjorde ett byte i 25k-klassen med Alex_c. Hyvens och rekorderlig herre som jag inte skulle tveka att göra affär med igen - 100% Goodguy!
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka i 25-30k klassen. Mycket nöjd. Smidigt, bättre klocka än beskrivet. Bra packat. Hade lätt gjort affärer igen.
100% good Guy.
 

Wenger

Omega
@alex_c
Bytte min Rolex Subc mot hans Panerai Radiomur idag plus lite mellanskillnad från hans sida. Allt gick perfekt och klockan i mycket fint skick
 

Jw_sthlm

Breitling
Köpte en sub no date av honom idag. Supertrevlig och kunnig säljare som jag varmt kan rekommendera! Beskrivningen han gav stämde till 100%. Hoppas vi springer på varandra igen Alex_c!
 

Jesper Larsen

Breitling
Har precis gjort affære med alex_c på en +100k klokke. Trods afstanden mellem København og Stockholm gik alt, fra første kontakt til afslutning af dealen, smidigt og tillidsfuldt. Varme anbefalinger herfra.

/Jesper
 
Topp