• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TritiNova

August U

Breitling
Köpte en Speedmaster Trilogy av Alexander, trevligt och proffsigt bemötande från första kontakten hela vägen till avslutad affär!
 

hejdennis

Breitling
Gjort en bytesaffär (+pengar emellan från mitt håll) med Alexander. Trevlig och tillmötesgående under konversationen, minst lika trevlig när vi träffades f2f för att inspektera klockorna och göra affär. Ärlig och rättvisande beskrivning i text och bild som levde upp till verkligheten. Tumme upp!
 
Köpte en Explorer från 99. I otroligt skick, troligen opolerad också. Har inte kunnat se nånting som tyder på polering. Möjligtvis att nån "polerat" (med trasa) bort hairlines då..
Hur som, en väldigt fin klocks till ett otroligt bra pris. Garanterat en bit under marknadsvärdet, men han var shysst. Han kunde ha "ångrat sig" tagit ner annonsen och lagt upp delningen ett par dagar och 5 eller 10k dyrare, men det gjorde han inte.
Och såna saker får mig att gärna vilja göra affärer med människan igen!

Han hade även tagit sig tid att sätta sig ner och skrivit ihop ett par kvitton, som garanti utifall banken skulle undra över överföring tex.

Så 100% GG!
Kan klart rekommendera denna man Om man vill köpa en klocka.
Mkt trevlig också och affären gick snabbt och problemfritt, han hade tom ställt in klockan efter min handled!

Hyvens kille och som sagt en riktig Good Guy!

Mvh Hela Dagen.
 
Topp