• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aLiter

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av @aLiter och det funkade kanonbra! Inga som helst problem med något! Precis som man vill att en affär ska vara, trevlig kommunikation, kanonbra packat och allt hundra procent bra! 100% GG! :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka i 16t klassen av denne trevlige TS, som verkligen ansträngde sig för att jag skulle få klockan så fort som möjligt. Inga konstigjeter, allt ok och en riktig good guy :)
 
Köpt en Rolex OQ av denna herre. Enkel kommunikation, snabb leverans, allt till belåtenhet. 100% GG, kan verkligen rekommenderas !
 
C

Coach

Guest
Köpte en Christopher Ward av herrn ifråga.
Möttes upp f2f och gjorde affär. Hur smidigt som helst och en klar goodguy :)
 

CVesper

Cartier
2-Faktor
Köpte mig en GS på distans av @aLiter, grymt smidig affär, han skickade även med en gottepåse med armband så klart plus i kanten! Helt klart 100% GG
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt en klocka på distans av @aLiter. Mycket bra och snabb affär. Trevlig herre. Lite frågetecken som rätades ut snabbt och kompenserades på eget bevåg.

Jag gör gärna affärer igen, rekommendationer!
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @aLiter - extremt smidig kommunikation, svarade på annons med bekräftelse på prislapp och adress - exakt som man vill ha det! Gör gärna fler affärer 👍🏻
 
Topp