• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

All gone

Släng/Skänk/Sälj


  • Totala väljare
    118

par

Patek
2-Faktor
Fyfan va ballt! Kommer du äga alla tre så avgudar jag dig:)
Själv har jag ägt 114060 och 116613 samtidigt, lika men ändå så olika.
Kör på vad hjärtat känner, du kan nog ha användning för alla tre:)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Fyfan va ballt! Kommer du äga alla tre så avgudar jag dig:)
Själv har jag ägt 114060 och 116613 samtidigt, lika men ändå så olika.
Kör på vad hjärtat känner, du kan nog ha användning för alla tre:)
Det tror jag också, att jag har "användning" för alla tre. Är dock rädd att jag försummar den svarta :)

Rolex har skickat ut taggar till alla AD's så det betyder inte mer än att den omfattas av ny garantin.

Och det är ju... bra? :)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Personligen är jag inte så förtjust i Hulken, tycker den gröna färgen inte passar så bra och dessutom är den obalanserad mellan tavlan och vridringen. Jag är iofs partisk men behåll din 114060. Klassisk, stilren och helt perfekt. Behåll din 116613 också.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Skänk Hulken.. till mig:)
Seriöst skulle jag gå på samma linje som ovanstående, flippa 114060, behåll de andra två.

Annars har du ju en skön Sub-trippel
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Kör på alla är ju hur ballt som helst. Jag har både BLNR o SD inte samma klocka men ändå lite lika fast ändå inte ;)
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Helt rätt enligt mig! Sedan tycker jag du fixar en...
Rolex

så blir din samling komplett ;)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Kan vara skönt med en Sub som inte dra till sig så mycket uppmärksamhet som Hulk och TT gör. Röstar för den svarta och en Hulk eller TT..
Men om du har råd, så behåll alla tre :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Om jag nu skulle sälja en av dem, så beror det endast på att jag vill köpa något nytt, och inte för att jag behöver pengarna :)

Har varit väldigt sugen på en Batman, fast jag är lite orolig över att jag kommer att störa mig på att den inte har glidelock länk, hm.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Galet angenämt problem, men jag förstår att det är jobbigt! Vill absolut inte skiljas från min 114060! Om du kan så behålla alla 3 :)

Märker du sen att 114060 knappt används så kommer känslorna svalna och du kan sälja den då :)
 

JohnDoe

Rolex
Klart du ska ha alla tre och sen komplettera med en helguldare med blå tavla. Tycker själv det är en utmärkt mix. Således behåll och köp en till. Säljer du kommer du bara slösa bort pengarna på nöjen.
 

Wemb

Cartier
Hulk och stekarsub, done deal!

Jag inbillar mig att en 114060 är lättare att lägga vantarna på än ovan nämnda, men jag har ju iofs rätt ofta fel :)
 
Topp