• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumbugg Alla diskussions-trådar är borta

Smeden

Silver
Friends Of KS
Jag är för dum för att fatta eller har blivit blockad (inte postat på länge, ej troligt) men var har alla trådar under diskussion tagit vägen?

Se big bilder som listar allt jag ser under diskussionsdelen. Notera att sida 1 är identisk med sida 2 och notera totalantalet. Något är lurt :)

Bilagor

• Screenshot_20230325-094947.jpg
    Screenshot_20230325-094947.jpg
    201.9 KB · Visningar: 9
  • Screenshot_20230325-094935.jpg
    Screenshot_20230325-094935.jpg
    196.4 KB · Visningar: 9
Jag är för dum för att fatta eller har blivit blockad (inte postat på länge, ej troligt) men var har alla trådar under diskussion tagit vägen?

Se big bilder som listar allt jag ser under diskussionsdelen. Notera att sida 1 är identisk med sida 2 och notera totalantalet. Något är lurt :)
Knas. Så här ser det ut för mig.

Har du provat att skrolla nedåt? :D
Screenshot_20230325_100449_Chrome.jpg

Jag råkade ut för samma miss och det tog mig ett tag att förstå vad som hade ändrats. Visst kan användare lära sig använda gränssnittet men jag hade ändå tyckt att tydliga samlingsrubriker för dels den ”vanliga” delen och dels den ”fastnålade” delen hade underlättat.

Tillbaka
Topp