• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Alla gillar sex...

Mr.Chang

Audemars
OMEGOR!:D;):omega:
image.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Riktigt snyggt! Vad skiljer kronograferna då det saknas en visare på den svarta?


Skickas från min iPad via Tapatalk
 

Boris Balkan

Fark you!
Eftersom rubriken inte innehöll OT så visste jag att det skulle bli en besvikelse. Dock var den större än vad jag förväntade mig. Besvikelsen alltså. :p
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Så när min flickvän säger att det inte blir något sex, menar hon att jag inte får köpa några omegor då? Jag vet inte om det är bättre eller sämre än min tidigare tolkning...

Grym samling för övrigt ;)
 

ramnaam

Omega
Vad är historien bakom stoppuret, är den från något officiellt eller fanns dessa att köpa för allmänheten?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Icaras

Rolex
Hittade ett liknande stoppur på en "antikmässa" för ett tag sedan. Med box, manual och alla tillbehör samt hållaren i plast för 800kr. Var nära på att jag köpte den då den var riktigt gedigen... men nog tur att jag drog mig undan - vad ska jag med ett stoppur till? :D
 
Topp