Dagen är här som betyder en del för vissa och inget för andra. Många tar tillfället att uppvakta sin partner lite extra just denna dag och vissa tar tillfället att bara kanske göra något lite extra för sig själv.
Det är inge mindre än 14 Februari - Alla hjärtans dag jag pratar om.
Jag tänkte att jag skapar en tråd där alla kan dela med sig av klockrelaterade inköp eller presenter just under denna dag.
Skulle vara roligt att få läsa om ni fick/köpt något lite extra just idag.
Ladda gärna upp en bild och skriv någon rad vad ni har fått eller köpt så man får ta del av en trevlig dag.
Edit: finns det redan en tråd om det här får gärna admin lägga ihop dom.
Börjar själv här med att jag fick en bok av min partner som var väldigt oväntat. Men blev fruktansvärt glad, frågan är ju bara om hon köpte den till mig eller henne då hon har redan hunnit läsa mer än mig. Men kommer få mycket fin läsing här, roligt fakta och inte tala om dom fina bilderna!
Det är inge mindre än 14 Februari - Alla hjärtans dag jag pratar om.
Jag tänkte att jag skapar en tråd där alla kan dela med sig av klockrelaterade inköp eller presenter just under denna dag.
Skulle vara roligt att få läsa om ni fick/köpt något lite extra just idag.
Ladda gärna upp en bild och skriv någon rad vad ni har fått eller köpt så man får ta del av en trevlig dag.
Edit: finns det redan en tråd om det här får gärna admin lägga ihop dom.
Börjar själv här med att jag fick en bok av min partner som var väldigt oväntat. Men blev fruktansvärt glad, frågan är ju bara om hon köpte den till mig eller henne då hon har redan hunnit läsa mer än mig. Men kommer få mycket fin läsing här, roligt fakta och inte tala om dom fina bilderna!
Senast ändrad: