• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allahjärtansdagpresent?

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Nu är den på väg, första inköpet 2014! Säger som Molle hoppas UPS sköter sitt imorgon!!
image.jpg

Undra hur man skall få frun att förstå att jag har en ny klocka på ingång på självaste Allahjärtansdag! ;)
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ibland vill man bara xxx UPS:
image.jpg

Kundtjänsten erkänner efter 4 samtal att den är ute på bil men då rutten blivit försenad så hinner bilen ej ut till mig stopp varpå jag får antingen hämta i Järfälla mellan 7-8 ikväll eller att de gör ett nytt försök på måndag! Pissed man blir!!
 

CLT

Rolex
Ibland vill man bara xxx UPS:
image.jpg

Kundtjänsten erkänner efter 4 samtal att den är ute på bil men då rutten blivit försenad så hinner bilen ej ut till mig stopp varpå jag får antingen hämta i Järfälla mellan 7-8 ikväll eller att de gör ett nytt försök på måndag! Pissed man blir!!

Så tycker ja de alltid är med UPS Järfälla... Känns som att det är så där dom jobbar.....
 
  • Like
Reactions: ssl

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Så tycker ja de alltid är med UPS Järfälla... Känns som att det är så där dom jobbar.....
Helt sjukt den första jag pratade med vägrade ge någon förklaring, den andra jag ringde till lade bara på och tillslut erkände en tjej att pga sjukdom så kunde de ej leverera idag! Lycka till att säga åt frun att jag åker från Nacka till jakan på självaste Allahjärtansdag :) olidligt detta!!
 
Topp