• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allt är inte guld som glimmar...

Porsan

Efraim
2-Faktor
eller hur var det nu? Hur som helst så var jag förbi och hälsade på Spencer med fru och son tidigare ikväll och hämtade denna lilla godbit, har varit sugen på den sen jag såg den första gången, vet inte riktigt varför men den tilltalar mig även om den är lite små tacky...

IMG_0636.jpg

IMG_0637.jpg


Jaha vad kan det nu vara där lådan?
IMG_0640.jpg


En Glycine Combat Sub - Golden Eye, trevligt!
IMG_0642.jpg

IMG_0644.jpg

IMG_0645.jpg


Det obligatoriska skottet...
IMG_0643.jpg


Summan av kardemumman, en trevlig klocka för en trevlig peng, första Glycinen och jag måste säga att den håller hygglig kvalité, lite annorlunda än de övriga i samlingen, den får nog stanna...

Vill även passa på att tacka Spencer för hjälpen med införskaffandet!
 

Ricrob

Patek
Inget tacky med den där! OmegaAndy hade en sån på armen för några veckor sedan, när han svängde förbi hos mig och jag måste säga att den är riktigt, riktigt trevlig! Färgsättningen är sådär skönt behaglig liksom.. Grattis till er båda får man väl lov att säga!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Träffade en tysk välklädd finanskille igår och han hade den goda smaken att bära en sådan! Grattis till cool klocka.
Min säger hej :)

AB25226F-DCDA-44EF-B0B2-77CC45886CF1-3482-0000070DC687230B.jpg
 

John R

Panerai
Blir bara mer och mer sugen på den där! Mycket
möjligt att det för bli en sådan. Ber om ursäkt om det redan finns
en recention här på KS. Om inte så står en recention om denna klockan högt upp
på önskelistan!


Grattis!

/ John R
 

David

Bödeln
Riktigt fin! Hade gärna sett en fotojämförelse med Black Bay. (Eller förstås ännu hellre klämma på dem personligen.)
 

Josef B

Bestraffaren
Den var riktigt cool! Kändes väldigt bra på handleden och denna var faktiskt min första Glycine som jag känt på. Armbandet var ju helt jävla suverän!
Grattis till en jävligt fin och prisvärd klocka!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Josef B skrev:
Den var riktigt cool! Kändes väldigt bra på handleden och denna var faktiskt min första Glycine som jag känt på. Armbandet var ju helt jävla suverän!
Grattis till en jävligt fin och prisvärd klocka!

Du borde klämma på fler! :mrgreen:
 
Topp