Tassoli
Basic
Flyger till Italien i helgen och det är ingen idé att banden ligger hemma. Bättre att någon får användning för dem så 100kr styck kompispris på allt.
- byter gärna annars alla eller en mot nåt 22mm gummi
Alla 3 sålda! Tack till alla intresserade och fin sommar till er.
Ska leta i lådorna när jag kommer hem och gör ev. Ännu en liknande rensning så håll utkik.
/Arian
Frakt: Arian bjuder!
Retur: Om något skulle vara knasigt
Byten: 22mm gummi kanske. Öppen för alla erbjudanden!
Referenser: https://klocksnack.se/threads/tassoli.54932/
Tack till KS ödmjuka ledning och dess kunniga användare!
Stål (tutti 22mm): Samtliga solida med skruvade länkbitar. Känns "tunga" och genuina.
1. Breitling-stil. Bandet smalnar av 2mm mot spännet (20mm). minimalt märke syns på bild 2. 250:-
2. Också bekant stil men kan inte sätta fingret på det. Länken är kortad till mina handleder men extra länkbitarna medföljer. Hittar inga bruksspår. 150:-
3. Jubilee med formbara ändlänkar. Smalnar också av mot spännet. Lyckades med lite trixande klämma på en SKX. Just den klockan har dock ovanligt korta luggar. en Orient Ray t.ex. gissar jag det skulle passa lättare på.
150:-
Läder:
1. SÅLD 18mm helt nytt svart kalvläder med Quick-release bandstift. Bandet smalnar av bekvämt. Har ett likadant på min vintageSeiko och är supernöjd. 200:-
2. SÅLD 20mm mörkbrunt med Quick-release bandstift. väldigt bekvämt. Köpte ett till min polare och han vägrar använda andra band (visserligen är han novis). 100:-
Quick release på båda läderbanden:
// Arian
- byter gärna annars alla eller en mot nåt 22mm gummi
Alla 3 sålda! Tack till alla intresserade och fin sommar till er.
Ska leta i lådorna när jag kommer hem och gör ev. Ännu en liknande rensning så håll utkik.
/Arian
Frakt: Arian bjuder!
Retur: Om något skulle vara knasigt
Byten: 22mm gummi kanske. Öppen för alla erbjudanden!
Referenser: https://klocksnack.se/threads/tassoli.54932/
Tack till KS ödmjuka ledning och dess kunniga användare!
Stål (tutti 22mm): Samtliga solida med skruvade länkbitar. Känns "tunga" och genuina.
1. Breitling-stil. Bandet smalnar av 2mm mot spännet (20mm). minimalt märke syns på bild 2. 250:-
2. Också bekant stil men kan inte sätta fingret på det. Länken är kortad till mina handleder men extra länkbitarna medföljer. Hittar inga bruksspår. 150:-
3. Jubilee med formbara ändlänkar. Smalnar också av mot spännet. Lyckades med lite trixande klämma på en SKX. Just den klockan har dock ovanligt korta luggar. en Orient Ray t.ex. gissar jag det skulle passa lättare på.
150:-
Läder:
1. SÅLD 18mm helt nytt svart kalvläder med Quick-release bandstift. Bandet smalnar av bekvämt. Har ett likadant på min vintageSeiko och är supernöjd. 200:-
2. SÅLD 20mm mörkbrunt med Quick-release bandstift. väldigt bekvämt. Köpte ett till min polare och han vägrar använda andra band (visserligen är han novis). 100:-
Quick release på båda läderbanden:
// Arian
Senast ändrad: