• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allt klär en skönhet :)

sinner

Silver
Jag har precis klivit ur lurkerhålet och presenterat mig.
Nu kommer mitt första inlägg :)

Vad tycker ni?
Jag tror att det blir svårt att hitta nåt som inte passar min nya pärla.

FLXWQLE.jpg

OrOf0z1.jpg

OhJRKdQ.jpg

Im945u4.jpg

EnrFYyt.jpg

UkI5Rn9.jpg

vkkiegw.jpg

Tackar!!
Har bara haft den i snart en vecka och har bara kört mesh än så länge.
Frugan är på tjejmiddag så jag fick lite tid över och kunde prova det jag trodde kunde passa.

Haha, nån guldlänk kanske blir en svårmatchad combo men ett mesh i vitt guld ;)

Så fin på mesh! (Du kan med gott samvete slänga de andra banden!) :rolleyes:
Riktigt, riktigt fin klocka. Keeper-varning!!! :D

Grattis, riktigt fin, mesh eller org gummiband säger jag!

En av de snyggaste som Breitling gjort men tycker nog att den passar bäst på mesh.

Snyggaste modellen Breitling släppt på väldigt länge. Gillar den skarpt.

Jag kan inte annat än hålla med om att den gör sig bäst på mesh men det kommer skiftas band rätt friskt tror jag..
Jag har inte så många klockor att växla mellan så bandbytena gör att jag inte tröttnar lika lätt.

Svart breitlingkalv eller gummi pro1 är de bästa kläderna för denna enl mig...

Velade lite mot denna nån gång men köpte en PO istället. Fast är snygg modell liksom som passar i de flesta kläder

Grattis!
Själv haft två soh i olika färger men står utan för tillfället.
Dina bilder gör att jag blir sugen på en till :)

Härligt att se dig här! Den passar bra till många typer av band, precis som du säger. Är dock tveksam till LLD gummit..

Härligt att se dig här! Den passar bra till många typer av band, precis som du säger. Är dock tveksam till LLD gummit..

Jag tänkte att jag skulle komma fram ur skuggan nu, jag har trots allt missbrukat forumet ett tag :)
Ja, LLD gummit är inte det bästa alternativet men det var kul att prova lite olika..

Tillbaka
Topp