- Pris
- 40000
- Returpolicy
- Ej retur
- Bilder Skickat
- Ja
SÅLD Först ut en Speedy 005 uttagen 30 Mars 2021 från Svensk Omega AD. Således en av de sista Hesalit Speedys utplockade. Fullset med kassakvitto och i mint skick då klockan stort sett bara använts fredag och lördag kvällar. Ingår en del gott såsom flax nytt Natoband värde 1700kr, Samlarpenna ligger runt 1500-2000sek på bukten samt en Servicelåda.
42000 SEK SÅLD inkl ev Frakt
OHPF Näst ut BB58 925 Silver, fullständigt nyskick uttagen 7 Maj 2021 hos Rolex AD. Fullset såklart, och kassakvitto medföljer.
Pris: 40000kr - Lägg på valfri frakt
Captain willard
Seiko SLA033 fullset med stora lådan. Använt skick håller tiden med +5sek/24h
uttagen sensommar 2020. Limiterad. Länk 19mm medföljer https://tidochting.se/klockarmband/oysterlank-rak-andbit-18mm-19mm-20mm
( Tillbakadragen) 32500sek + frakt (frakten förs över efteråt)
Klockorna används ej och ligger nerpackade
Ej byten
Ej prut
Väljer att sälja till vem jag vill oavsett turordning på PM
Bezelspinnare och PM polare undanbedes
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka, ändra annonsen och ångra mig. Däremot ej under pågående affär.
Banköverföring sen skickas klockan. Bilderna får bli en del av beskrivningen skickar inte mer.
Hör bara av dig om du är seriöst intresserad och vet vad du vill ha. Inga förslag på byten och inga vad är ditt absoluta rockbottom pris osv.
Referenser är prioriterade och ditt kvitto på reko affär kommer här:
tack Ks för möjlighet att annonsera!
42000 SEK SÅLD inkl ev Frakt
OHPF Näst ut BB58 925 Silver, fullständigt nyskick uttagen 7 Maj 2021 hos Rolex AD. Fullset såklart, och kassakvitto medföljer.
Pris: 40000kr - Lägg på valfri frakt
Captain willard
Seiko SLA033 fullset med stora lådan. Använt skick håller tiden med +5sek/24h
uttagen sensommar 2020. Limiterad. Länk 19mm medföljer https://tidochting.se/klockarmband/oysterlank-rak-andbit-18mm-19mm-20mm
( Tillbakadragen) 32500sek + frakt (frakten förs över efteråt)
Klockorna används ej och ligger nerpackade
Ej byten
Ej prut
Väljer att sälja till vem jag vill oavsett turordning på PM
Bezelspinnare och PM polare undanbedes
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka, ändra annonsen och ångra mig. Däremot ej under pågående affär.
Banköverföring sen skickas klockan. Bilderna får bli en del av beskrivningen skickar inte mer.
Hör bara av dig om du är seriöst intresserad och vet vad du vill ha. Inga förslag på byten och inga vad är ditt absoluta rockbottom pris osv.
Referenser är prioriterade och ditt kvitto på reko affär kommer här:
tack Ks för möjlighet att annonsera!
Senast ändrad: