• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Itima

Omega
2-Faktor

M1cke

Omega
2-Faktor
Hej pÄ er.

Jag köpte ett bostat miltat super-o boyer till min spb123... Det blev inte ALLS speciellt snyggt. Den ljusa urtavlan mot allt det ljusa stÄlet blev liksom för mycket. Helt fel, helt enkelt.

Finns det nÄgon hÀr som vill ha ett miltatarmband till sin alpinist? (FöretrÀdelsevis nÄgon med en mörkare urtavla, av ovan angivna anledning...) Eller om man tycker det Àr snyggt, sÄklart. Vi har ju alla olika smak.

900 vill jag ha för det, skickat. (Nypris 1199)

Jag slÀnger upp en sÀljesannons imorgon med bilder. Men tÀnkte frÄga hÀr först.
 

Bergets

Panerai
blÀddrade igenom lite bilder och fick upp denna

shit vad jag saknar dig
Sarb med miltat lÀnk <3
IMG_5012.JPG
 

Jonvafan

Omega
den Àr inte till salu? ;)
Hmm jag hade inte tÀnkt det men jag kan ju fundera lite pÄ det. Min Àr i bruksskick kan man sÀga men sÄklart skulle priset bli lÀgre Àn de som Àr nÀrmre nyskick. Största hindret Àr att jag precis har kommit ur en lÀngre tids fattigdom (förÀldraledighet) och nÀr nÄtt försvinner sÄ brukar nÄgot dyrare vilja komma in och ta platsen vilket det inte riktigt Àr rÀtt tid för :)
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
dÄ har man blivit med sarb igen :) denna gÄngen pÄ TT-Jubilee frÄn strapcode - lite för flashigt för mig, jag tycker den gör sig bÀttre pÄ oyster :)
men ack sÄ bra strapcode Àr

IMG_1028.JPG
Grattis! Jag tyckte att lĂ€nken var lite för tjock tyvĂ€rr, har funderat pĂ„ att testa tid och tings eller watchgeckos variant 🙂
 

Bergets

Panerai
Grattis! Jag tyckte att lĂ€nken var lite för tjock tyvĂ€rr, har funderat pĂ„ att testa tid och tings eller watchgeckos variant 🙂
Tack :)
jo Strapcodes Jubilee Àr rÀtt tjock, men jag tror man vÀnjer sig vid det. Men precis som deras oyster sÄ kÀnns den vÀldigt solid och dÀr Àr en skön tyngd i den. och de passar min handled perfekt :)

IMG_1031.JPG
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
Tack :)
jo Strapcodes Jubilee Àr rÀtt tjock, men jag tror man vÀnjer sig vid det. Men precis som deras oyster sÄ kÀnns den vÀldigt solid och dÀr Àr en skön tyngd i den. och de passar min handled perfekt :)

IMG_1031.JPG
Smaken Ă€r som baken! Din handled ser ut att vara bredare Ă€n min dock 🙂
 

Bergets

Panerai
Host Host Det blev lite för mĂ„nga klockköp förra veckan đŸ€Ș.. och jag som skulle banta min samling đŸ€·â€â™‚ïž
Jag mÄste vara hÄrd och vÀlja bort en, och det blir tyvÀrr Alpinisten som fÄr vandra vidare...
Kartong, Cert, Org-lÀder och TT-Jubilee fÄr Strapcode.

IMG_1066.JPG
 

Jonvafan

Omega
Host Host Det blev lite för mĂ„nga klockköp förra veckan đŸ€Ș.. och jag som skulle banta min samling đŸ€·â€â™‚ïž
Jag mÄste vara hÄrd och vÀlja bort en, och det blir tyvÀrr Alpinisten som fÄr vandra vidare...
Kartong, Cert, Org-lÀder och TT-Jubilee fÄr Strapcode.

IMG_1066.JPG
Det var en snabb visit
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
I söndags var obidolyckan framme, jag tappade min Alpinist i golvet! Efter det har den gÄtt stadigt minus, senast jag mÀtte gick den -30.
Är det vĂ€rt att besöka urmakaren för att fĂ„ urverket ruckat eller ska jag vĂ€nta ett tag till?
20210224_192858.jpg
 
Topp