• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Alternativ klockförvaring

seikoswede

Panerai
Hej på er!

Tröttnat på vanliga tråkiga A4 standard klocklådor?

Stoppa ner dyrgriparna i en sådan här!

Bankfackslåda med bygel för hänglås. Allt i skön industrigrön hammarlack. Lite lätt wabi i form av smärre repor och ytrost följer med på köpet!
Inget allvarligt men måste ju nämnas.

Storlek: ca 9x29x42.5 cm, Invändig höjd ca 8,3 mm.

Jag har 4 stk till salu (3 sålda nu!!) för 225 spänn per styck, skickat spårbart med Schenker.

image.jpg
image.jpg
image.jpg


Jag har också ett arkivskåp i plåt som jag köpte när gamla Rikshospitalet i Oslo skulle flyttas. De grå är nu sålda! Endast det vita är kvar.

Varje skåp är ca 17x36x45,5 cm stort. Varje låda är ca 13x15x42 cm invändigt.

Jag har haft mina klockaskar i dem men dessvärre står de bara i vägen nu. Har nu testat och CD-skivor passar som en smäck i lådorna.

Visst slitage finns men inget stort. Nyckel finns inte till lådorna.

image.jpg
image.jpg
image.jpg


Pris: 300 spänn styck plus frakt som jag får räkna på. De väger ca 6 kilo styck.

Allt finns ca 20 minuters bilresa från Norrköping och jag kan leverera dit utan problem eller så kan du hämta och få en kopp kaffe på köpet!

Returpolicy: Självklart returneras pengar om du inte är nöjd och om varan först skickas tillbaka till mig! Returfrakt sker på köparens räkning.

Ställ gärna frågor!

Jim
 
Topp