• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Amazon och klockor

Juba

Basic
Hej, beställde en bulova lunar pilot från Amazon och när jag öppnade lådan idag var klockan redan igång samt armbandet var inte i original. Returnerade på en gång.

Ska man köpa klockor från Amazon ? Någon som har erfarenhet? eller vet någon en fysisk butik här i Stockholm som säljer Bulova lunar pilot?

Tack på förhand
Hälsningar
Juan

Det är en lika vid fråga som att fråga om man ska handla på eBay.

Skillnaden är att på eBay är det privata personer samt att man ser att det är begagnade. Amazon är det företag som har fått ganska många bra review. Men tack för att du lade tid att svara

På Amazon kan det ibland stå att det är en begagnad vara väl?

Jag har köpt två Seiko 5:eek:r och en Seiko SARB på Amazon, från fem till ett år sedan och alla går finfint och var nya vid ankomst.

Jag har testat returer, i icke klockrelaterade köp, hos Amazon och det har fungerat exemplariskt.

Tackar, returnera verkar fungera felfritt åtminstone... märkligt att det inte finns en butik i Stockholm. Pratade med Bulova England och de kan inte skicka pga att licensen..

Tackar, returnera verkar fungera felfritt åtminstone... märkligt att det inte finns en butik i Stockholm. Pratade med Bulova England och de kan inte skicka pga att licensen..
Begagnat är inget alternativ för dig?

Uret.se
Klockgiganten.se
Magnussonsur.se

Ovanstående påstår de säljer Bulova.

Tillbaka
Topp