• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Analog Citizen Aqualand, full lume

Slapshot

Silver
2-Faktor
Pris
1600
Returpolicy
Nej, men om det skulle vara något konstigt med den så löser vi såklart det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Intalade återigen mig själv att full lume är min grej men återigen inser jag att det inte alls är för mig. Inte ens tvåton kunde få mig att mjukna.

Klockan är en Citizen Aqualand AY5024-07W som jag köpte här på forumet för ett par veckor sedan. Trevlig storlek med 20mm bandbredd. Går som en kvartsklocka ska, inte märkt några konstigheter under den begränsade användningen som jag har gett den. Bra bett i lume som ses på sista bilden. Kommer med bandet på bilden. Sätter priset till 1600kr inkl. frakt. Har ett Zuludiver Tropic som jag tyckte passade klockan bra som jag kan slänga med för en hundralapp.

Ha det fint och tack KS för ett fantastiskt forum.

Bilagor

• IMG_8303.jpeg
    IMG_8303.jpeg
    172.5 KB · Visningar: 20
  • IMG_8304.jpeg
    IMG_8304.jpeg
    317.4 KB · Visningar: 16
  • IMG_8305.jpeg
    IMG_8305.jpeg
    367.8 KB · Visningar: 11
  • IMG_8307.jpeg
    IMG_8307.jpeg