• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ANALOGUE

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Tjena!
Ni som gjort affärer med mig, och eller känner mig av annan anledning får gärna skriva en rad :)

Med vänlig hälsning,
ANALOGUE
 

Andersml

Audemars
2-Faktor
Sålt en finare Vintageklocka till @ANALOGUE som är en kanonkille på alla sätt (och även kollega och vän) och såklart 100% Goodguy. Tack för en smidig affär och hoppas ni kommer trivas ihop :)
 

ittam

Audemars
Köpt ytterligare en fin vintageklocka av @ANALOGUE , och samma goa "gubbe" även denna gång. Tvekar inte att handla fler av honom. Skrev 100% GG förra gången, så måste hoppa upp ett snäpp. 110% Goodguy!!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en Tudor 9411/0 av denna gentleman. Eller rättare sagt fick äran att köpa den:)
Klart en Goodguy o gör gärna affärer igen!!!
Med vänlig hälsning, Micke
 

tobb3

Omega
100% GG. Ingen tvekan att detta är en seriös person man kan lita på.

Sålt en klocka till @ANALOGUE. Lämnades över till en av hans vänner på en söndag och fick pengarna på måndagen via banköverföring. Tack vare denna tråd kände jag mig säker på att pengarna skulle komma in!
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
100% GG. Ingen tvekan att detta är en seriös person man kan lita på.

Sålt en klocka till @ANALOGUE. Lämnades över till en av hans vänner på en söndag och fick pengarna på måndagen via banköverföring. Tack vare denna tråd kände jag mig säker på att pengarna skulle komma in!
Tack själv för en mkt smidig affär! Pga få referenser vågade jag ej swisha men det är uppenbart att det var onödig försiktighet :)
Mkt reko säljare! Ska skriva i din tråd snart :)
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en vintage Squale av mister. Smidig och tillmötesgående, snabb leverans. Skulle utan tvekan göra affär igen. 100 % GG
 
Topp