• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Andra och sista prisbumben (15/11)! Omega Seamaster "Jaques Mayol", two tone.

galácticon

Patek
2-Faktor
Annat har börjat hägra så jag funderar (något motvilligt) på att låta den här stjärnan lämna. Just tvåtonsmodellen är extremt ovanlig och att hitta en i det här skicket är ännu ovanligare.

Som rubriken säger; modellen som Jacques Mayol bar när han bröt 100-metersdjupet i fridykning på 80-talet. Om du sett "Det stora blå" vet du förmodligen vem Jacques Mayol är. Klockan är i grymt fint skick och tickar på precis som man kan förvänta sig av en quartz. Glaset är helt utan repor och enbart hairlines finns.

Omega Seamaster 120, "Jacques Mayol", two tone
Quartz, cal 1337, quickset
Pris: 17k (20k), eller vettigt bud.

Jag bjuder givetvis på rekad frakt. Annat fraktsätt betalas av köpare.
Retur? Om något inte stämmer med den beskrivning jag gett, så visst men annars nej.
Frågor? PMa mig
PSX_20170829_082154.jpg
PSX_20170821_192106.jpg
PSX_20171108_171618.jpg
PSX_20171108_171531.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20171005_155841_906.jpg
    IMG_20171005_155841_906.jpg
    374.8 KB · Visningar: 276
Senast ändrad:
Topp