• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andre35

Daion

Silver
2-Faktor
Jag har köpt en klocka (i den dyrare klassen) av Andre35 och hela affären var perfekt. Trevlig säljare, snabb och smidig konversation samt snabbt skickad vara som anlände i välpaketerat beskrivet skick utan konstigheter. Alla ggr 100% GG i min bok! :)
 

n1tro

Silver
Bought a watch from Andre, a Rolex 6694, which was very very nice and just as described. Serious shipping and packing - 100% goodguy. Many thanks for the deal m8.

Best reg
 

erikssonne

Basic
2-Faktor
Snabb och smidig affär där klockan överensstämde klockrent med beskrivning. Säljaren rekommenderas och jag handlar gärna av honom igen.
 

ANT

Basic
Köpte en klocka av André. Bra och smidig affär, klockan stämde bra överens med beskrivning och bilder. 100% GG! Säljaren rekommenderas varmt ++++++
 

Pippo

Basic
2-Faktor
Did my first deal with an international seller at KS with Andre and everything went smooth. Watch as described, straight-forward comms, well packed. No worries - Andre is a GG!
/J
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Sinn från Andre, skeppades från Tyskland. Bra kommunikation och bra beskrivet. Mycket nöjd.
Andre is a GG.
 
Topp