• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andsan

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Jag har under de allra trevligaste former både köpt av och sålt till Anders (samt därutöver svingat både en och annan bägare i när och fjärran med denne hedersknyffel). Anders hedrar intresset på alla vis och lämnar därför inget utrymme för annat än de absolut bästa av rekommendationer. Här har vi utan tvekan en 100% G G!
 

vonhall

Rolex
Även jag har köpt en winder i från Anders! Mycket trevlig och sympatisk. Skickade dessutom windern innan han kunde se pengarna på kontot. En hedersman i mina ögon! :)
 

differo

Cartier
Köpte ett par Hirsch band av herren, snabb leverans, väl packat och fin kommunikation. Jag kan bara rekommendera! Good guy.
 

Svävaren

Omega
Jag har haft nöjet att göra en Lifestyle-affär med @Andsan och vill förstärka övriga talares uttryck för hans förtjänster.

Enkel och trevlig kontakt, snabbt hanterat och väl inpackat vid leverans. Rekommenderas!
 
Topp