• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Angående mögelpassarounden!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag är en orolig mögelentusiast ;)

Vad händer med mögeldinkan? Tror nog att betydligt fler skulle vara intresserade om det fanns något konkret exempel på mögel. En fundering jag själv har är, hur går själva inföskaffandet till? Köps den på Kaplans eller vad? Funktiostestas den och servas den först? Ge mig och andra gärna exempel på vad ett lämpligt mögel skulle kunna vara? Är det något man kanske skulle vilja ha på riktigt, eller är det bara något kostigt skit från Tratten, som knappt fungerar, och som endast riktiga mögelentusiaster möjligen ser tjusningen i? Tänk Spencers, Davvans, NiklasArvids, Pers, TorNets, Denkes med många fleras mögelsamlingar. Blir kanske lite mer intressant då? Förstår att det beror en hel del på budgeten, men som sagt så är jag övertygad om att fler skulle joina, om man förstod på ett ungefär, vad som ska passas runt. Kom igen och anmäl er nu alla patina-/wabi-/mögel-/vintageälskare! Länge leve mögel! Släng in Din fundering/åsikt/lösning här Du med!
 
Topp