• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ang köpa Certina ds action diver

Rolle75

Breitling
Vilken bör jag köpa mellan en tissot seastar 1000 och en certina ds action diver? Är det någon som vet vad som skiljer i kvalitet mellan certina och tissot? Är tacksam för svaren jag fått!
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
När/om du tröttnar på din Certina kan du kränga den på forumets köp o sälj avdelning. Populär klocka som är lätt såld/bytt.
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Du kan testa med att lägga ut en köpes annons på Handla - köpes. Tror att du behöver 20 inlägg för att kunna posta där, läs på reglerna. Kanske finns en Action diver som ligger och väntar på dig :)
 

Olaola

Panerai
Ja
Du kan testa med att lägga ut en köpes annons på Handla - köpes. Tror att du behöver 20 inlägg för att kunna posta där, läs på reglerna. Kanske finns en Action diver som ligger och väntar på dig :)
jag äger redan en DS action, har däremot lite funderingar på att byta den, kanske skall följa ditt råd och lägga ut för byte? :)
 

MånsT

Rolex
Äger en DS Action och efter drygt ett halvår kan jag sammanfatta den som tung och rätt stor. Dock mycket för pengarna och jag är nöjd, en dykare ska väl ändå inte vara fjuttig!
 

Mattias13

Breitling
Enda nackdelen är att det är 21 mm mellan hornen. Finns inte så mycket andra band i den storleken. Har den ibland med ett svart Hirsch Liberty, riktigt snyggt o skönt.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Instämmer i kören, svårt att hitta bättre dykare till dem pengarna imo! :)

Äger en DS Action och efter drygt ett halvår kan jag sammanfatta den som tung och rätt stor. Dock mycket för pengarna och jag är nöjd, en dykare ska väl ändå inte vara fjuttig!

Allt är ju relativt, jag tycker den är precis lagom:) och då har jag ändå väldigt tunna handleder, men har haft två klockor tidigare som varit 44 resp. 46mm så det beror ju på vad man är van vid!
 

MånsT

Rolex
Instämmer i kören, svårt att hitta bättre dykare till dem pengarna imo! :)



Allt är ju relativt, jag tycker den är precis lagom:) och då har jag ändå väldigt tunna handleder, men har haft två klockor tidigare som varit 44 resp. 46mm så det beror ju på vad man är van vid!
Det förklarar nog saken! Tidigare hade jag två kvartsare på läder á 40mm. Att sen gå till tyngre automatverk med länk á 43mm blir rätt stor skillnad [emoji1]
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Toppen klocka, min första "riktiga". Använde min varje dag i 2 år innan den fick vandra vidare.
 
D

Deleted member 6965

Guest
Grymt bra lume förövrigt !
Omega SMP vs Certina Ds Action
image.jpg
 

Jonte73

Audemars
Tipsade grannen om den ifjol då han frågade vad han skulle ha .

Han har den dagligen och är mycket nöjd.
Vi var ute i båten och det blev bad på g, då undrade han om man måste ta av den ?
Ehh nää det är ju en dykare så hoppa i du, det tyckte han var grymt bra :)
 
Topp