• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Anmäl-knappen, ska "vi" inte flytta den?

Visst borde "Anmäl-knappen" ligga längst bort i knappraden?

• Ja

Röster: 76 92.7%
  • Nej.

Röster: 6 7.3%

• Totala väljare
    82

Strindberg

Pandion
2-Faktor
Idag har jag råkat trycka "Anmäl" cirka tusen gånger. Tummen vet att knapparna satt annorlunda förut.
Jag tycker att vi borde be @KS Admin snällt att ändra ordningen på knapparna, så att den nya knappen hamnat längst till höger, och gilla-knappen får tillbaka sin plats.
@daviden @Denke @Ministern

Förresten, admins, om man vill er något så här "öppet", ska man bara tagga admin, så ni tre slipper "personliga" taggar/notiser?

Håller med. Har även framfört synpunkt att jag inte tycker att Anmäl-knappen ska klumpas ihop med övriga knappar till vänster i den mobila sidan.

Av estetiska skäl tycker jag kanske att Anmäl-knappen är något väl framträdande också, den närmast skriker jämfört med övriga GUI, men det är nog högst subjektivt :) (och kan bero på placeringen, nu ser jag att den har flyttats i mitt inlägg och är inte längre lika framträdande).

EDIT: Alles gut! Ännu bättre ordning vore "Gilla", "Citera", "+Citat" och "Anmäl", i ordning efter förmodat mest använd knapp.

Senast ändrad:
ser perfa ut!
Ska bli kul och se hur lång tid det tar innan man trycker anmäl och inte citera dock... :banghead:

Idag har jag råkat trycka "Anmäl" cirka tusen gånger. Tummen vet att knapparna satt annorlunda förut.
Jag tycker att vi borde be @KS Admin snällt att ändra ordningen på knapparna, så att den nya knappen hamnat längst till höger, och gilla-knappen får tillbaka sin plats.

Förresten, admins, om man vill er något så här "öppet", ska man bara tagga admin, så ni tre slipper "personliga" taggar/notiser?
Slutsats: Du lajkar för mycket skit!

Det är ju tamejfan vackert, även mobilsidan är fixad. Stort tack för den som vanligt eminenta ledningen!

Bra initiativ! Jag skulle även vilja föreslå att man tonar ner färgen lite på knappen, cyangult skadar mina ögon. Men jag måste samla lite mod och starta en egen tråd för det :p

Bra initiativ! Jag skulle även vilja föreslå att man tonar ner färgen lite på knappen, cyangult skadar mina ögon. Men jag måste samla lite mod och starta en egen tråd för det :p
Haha nu råkade jag trycka på anmäl när jag skulle citera dig. Hursomhaver, håller med om färgen. Den kanske kunde vara blaskigt röd eller något istället?

Behövs en liten justering för mindre skärmar :)

ks-anmal-knapp.JPG

Tillbaka
Topp