• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

(Anmälan) Passaround G-Shock Mudmaster & Gravitymaster

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_1818.JPG

(Färgerna på passaround-modellerna är okända)

Vill du medverka på passaround så gäller följande:
  • Bestäm vilken av klockorna du vill vara med på.
  • Det subventionerade priset från Klockmaster Globen är 350kr/person/klocka.
  • Antal deltagare/klocka är 10st.
  • Efter genomförd passaround kommer det bli en omröstning om vem som "testat" klockan "bäst". Vinnaren får behålla klockan.
  • Passaroundtrådar kommer skapas av mig när passaround är igång. Likaså omröstningstrådar.
Anmälan görs i PM till mig (döp konversationen till "passaround *modellnamn*). När listan för respektive klocka är full skickar jag grupp-PM med betalningsinstruktioner och vidare information om upplägg.

Vill du läsa mer om modellerna så kan du göra det här:
Recension Mudmaster
Recension Gravitymaster

Väl mött! // yonsson


Deltagarlista
Mudmaster:
@DB15 @Göteborgare @Stil @Joakim @Jockinho @Urkvinnan @PCB @Hubbatix @frere @PartiSan @Sistakvarten
FULLTECKNAD

Gravitymaster:
@Birkhellman @aljung @Fliegerchronograph @Mforce @Strindberg @Autowinder @Patrik J @Jockinho @Sonnyboy @Jonaz
Fulltecknad
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som ni ser ovan är det 3 platser kvar på Mudmastern, när de är fyllda kör vi igång med den.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Känns trist om det inte blir något med gravityn (roligt intiativ tycker jag) så jag anmäler mig på denna med, tar en för laget ;) Behöver du PM @yonsson ordnar jag det sen senare :)

Är det ett alternativ för övriga att dela på resterande 700kr på åtta funkar det för mig med ifall fler anmälningar inte görs.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp