• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälan: Vintage-gtg 4/5!

virrooo

Audemars
2-Faktor
Vi möts upp lördagen den 4 maj i centrala Stockholm. Tid och plats kommer att aviseras via separat PM-grupp strax innan eventet.

Vi har satt ett max antal deltagare till 20 personer minus några VIP-platser som redan är tagna.

Mat och lokal
Kostnad per person är 500 - 600kr beroende på vad ni väljer att äta, menyn presenteras längre fram för dig som anmält sig. Maten ska vara beställd senast den 25/4.

Vänligen ange eventuella allergier vid anmälan.

Så här anmäler du dig
Anmälningar tas upp via PM till mig, bifogat namn och ett mobilnummer. Meddela även eventuell allergi. Swish till mig på 500kr efter att du blivit godkänd att delta. Sedan tillkommer det eventuellt en kostnad om du väljer den dyrare menyn.

För att minimera avhopp i sista minuten är anmälan bindande vilket innebär att de 500kr som swishas är låsta. Begrunda om du faktiskt kan medverka vid angivet datum innan du anmäler dig. Pengarna tillfaller BCF.

Mögliga hälsningar
virrooo, Fadershan och ANALOGUE
 
Senast ändrad:

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Trevligt, tidigare vintage gtg har vart väldigt lyckade men tyvärr är jag bortrest då så får bli nästa gång.
 

Hr_Proos

Patek
2-Faktor
Sitter och funderar på vad jag ska ta med mig för klockor... uteslutande Quartzare kanske...eller uteslutande klockor med silverfärgade tavlor...kanske årsklockor...
 
Topp