• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälningstråd Passaround: Longines Legend Diver

Taxman

Rolex
2-Faktor
Jävlar vad snabbt det blev fullt! Men det är ju iof inte så konstigt med en så snygg klocka. :)
 

Sjobedan

Rolex
Då är alla platser fulla. Reservplatserna är obegränsade :)

Återkommer med PM med närmre info gällande turordning och betalning samt regler för passarounden.
 

Simpatico

Rolex
Jösses det gick snabbt.
En klocka man sneglat på. Kan bli intressant att följa.
Bara att gratulera folk som kom med och dom som sitter långt fram på bänken.
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Man hinner ju inte ens reagera! Men lägg mig som reserv om halva startfältet försvinner :)
 
Det gick fort, det kanske är idé att göra samma sak som i Cartier passarounden, köra två klockor.

I så fall är jag gärna på alternativt sätt upp mig som reserv. Når inte riktigt upp till inläggsgränsen men har några referenser.
 

Sjobedan

Rolex
Det gick fort, det kanske är idé att göra samma sak som i Cartier passarounden, köra två klockor.

I så fall är jag gärna på alternativt sätt upp mig som reserv. Når inte riktigt upp till inläggsgränsen men har några referenser.
Denna tillverkas inte längre, och är ganska knepig att få tag i BNIB. Uret.se fick tag i den sista hos sina leverantörer som jag har förstått det som :)
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Jag är sjukt på!

@hollow123 Jag missade pga jag hade klockköps-penga-överföring att fixa så jag tycker jag är värd en hederlig reservplats! :D
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Kvalar inte riktigt in men jag kan sitta på avbytarbänken ifall någon kraftig influensa stryker över KS och gör ordinarie deltagare oförmögna att delta!
 
Topp