Vänner och Sinnister!
I Sinntråden har vi diskuterat att ha en passaround på den nya Sinn 240 st gz.
Jag fick tillfälle att klämma på denna på Mini Basel. Den satt som en smäck och var riktigt trevlig med sin tidvatten-bezel!
Nu har vi fått klartecken att få köpa den enda klockan som finns färdig från Sinn! (Släpps först i slutet av juni)
Därför är det lite bråttom. Senast i ikväll vill jag ha ditt svar via pm och det är först till kvarn som gäller!
Antal platser: 20 (just nu ca 8 platser kvar)
Pris: 800:- per person. Det rabatterade priset med länk och läder är 16000:-
Obs! Anmälan är bindande så se till att ha 800 kronor klara att swisha.
http://www.sinn.de/en/Modell/240_St_GZ.htm
Jag kommer att vara upptagen på jobb under eftermiddagen men tar tag i detta ikväll och meddelar de som vill vara med.
Lycka till!
Vänligen
Mattias
I Sinntråden har vi diskuterat att ha en passaround på den nya Sinn 240 st gz.
Jag fick tillfälle att klämma på denna på Mini Basel. Den satt som en smäck och var riktigt trevlig med sin tidvatten-bezel!
Nu har vi fått klartecken att få köpa den enda klockan som finns färdig från Sinn! (Släpps först i slutet av juni)
Därför är det lite bråttom. Senast i ikväll vill jag ha ditt svar via pm och det är först till kvarn som gäller!
Antal platser: 20 (just nu ca 8 platser kvar)
Pris: 800:- per person. Det rabatterade priset med länk och läder är 16000:-
Obs! Anmälan är bindande så se till att ha 800 kronor klara att swisha.
- Efter bekräftelse i grupp-pm från mig betalar du in anmälningsavgiften på minst 20 kr till KS BCF (länk högst upp på Klocksnack)
- Varje deltagare testar klockan i en vecka och skickar den sedan vidare till nästa person i kön. Klockan skickas rekommenderat på testarens bekostnad.
- Varje deltagare uppmanas också att skriva en rad om klockan här i tråden.
- Efter att alla haft klockan en vecka ska den skickas tillbaka till mig och sedan lottas ut till en lycklig vinnare!
- Testa ordentligt men var försiktiga! Klockan kommer skickas runt med ett läder medan länken får ligga orörd till vinnaren.
http://www.sinn.de/en/Modell/240_St_GZ.htm
Jag kommer att vara upptagen på jobb under eftermiddagen men tar tag i detta ikväll och meddelar de som vill vara med.
Lycka till!
Vänligen
Mattias