Tjena KS!
Jag körde en anmälan till en Oris Aquis passaround igår men det verkade inte vara av stort intresse. Idag testar jag med något billigare, men ändå roligt, nämligen en Longines HydroConquest. Den finns i olika utföranden. Vi som testgrupp bestämmer oss sedan vilken färg vi vill ha. Klockan inhandlas genom Klockmaster Fältöversten och skickas sedan vidare för test till 25 personer som får ha klockan i en vecka vardera. Efter det sker en utlottning.
Refnr: L3.742.4.56.6 (Svarta)
Mer om klockan: https://www.longines.com/watches/hydroconquest/l3-742-4-56-6
Antal platser: 25
Pris: 325:- per person
För att delta PMar du mig. Dock är det är först när du Swishat som ditt deltagande är bekräftat. Om det uppstår problem med din period (alltså om du vill byta vecka pga resor eller annat) så kan det säkert ordnas.
Lite fler bilder (vissa av dessa är på den äldre modellen då det var svårt att hitta bra bilder på den nya, men det är givetvis den nya som vi ska ha passaround på!)
Jag körde en anmälan till en Oris Aquis passaround igår men det verkade inte vara av stort intresse. Idag testar jag med något billigare, men ändå roligt, nämligen en Longines HydroConquest. Den finns i olika utföranden. Vi som testgrupp bestämmer oss sedan vilken färg vi vill ha. Klockan inhandlas genom Klockmaster Fältöversten och skickas sedan vidare för test till 25 personer som får ha klockan i en vecka vardera. Efter det sker en utlottning.
Refnr: L3.742.4.56.6 (Svarta)
Mer om klockan: https://www.longines.com/watches/hydroconquest/l3-742-4-56-6
Antal platser: 25
Pris: 325:- per person
För att delta PMar du mig. Dock är det är först när du Swishat som ditt deltagande är bekräftat. Om det uppstår problem med din period (alltså om du vill byta vecka pga resor eller annat) så kan det säkert ordnas.
- Det är först till kvarn som gäller
- Deltagarna testar klockan i högst en vecka och därefter skickas den vidare till nästa person (adress får du av mig). Klockan ska skickas som Rek, och detta står deltagarna för.
- Varje deltagare uppmanas att skriva några rader om klockan (ett exempel är för och nackdelar) i den här tråden med bilder på klockan.
- Efter att alla 25 personer haft klockan i en vecka vardera ska klockan skickas tillbaka till mig och därefter utlottas slumpmässigt till en av de 25 deltagarna.
Lite fler bilder (vissa av dessa är på den äldre modellen då det var svårt att hitta bra bilder på den nya, men det är givetvis den nya som vi ska ha passaround på!)
Bilagor
Senast ändrad: